سفارش انواع لیبل رول و شیت

برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب مناسب ترین راهکار با شماره های 28 83 11 33 (021) – 31 83 11 33 (021) تماس بگیرید و یا
فرم سفارش را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
سفارش هولوگرام آماده
  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

  • کم تیراژ‌ مخصوص لیبل های شیت ( ۱۰۰۰ عدد)
  • با قابلیت اطلاعات متغیر مثل بارکد، شماره سریال

سفارش هولوگرام آماده
  • مقاوم در برابر مایعات، الکل و مواد شوینده

  • مستحکم

  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

لیبل پشت چسب دار پی وی سی سینا پکینگ
سفارش هولوگرام آماده
  • لیبل شیشه ای مات، شفاف، برفکی

  • لیبل شیشه ای ناخوانا (مثل برچسب معاینه فنی خودرو)

  • با قابلیت اطلاعات متغیر مثل بارکد، شماره سریال

  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

لیبل پشت چسبدار شیشه ای

لیبل مگنتی

سفارش هولوگرام آماده
  • در ابعاد و اشکال مختلف

  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

لیبل های پشت چسب دار مگنتی
سفارش هولوگرام آماده
  • ماندگاری بسیار بالا

  • چسبندگی فوق العاده قوی

  • مقاوم دربرابر مایعات، الکل و مواد شوینده

  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

لیبل های پشت چسب دار ژله ای

لیبل صدفی

سفارش هولوگرام آماده
  • نوعی از لیبل پی وی سی ( PVC )

  • مقاوم در برابر مایعات، الکل و مواد شوینده

  • چسبندگی بسیار قوی

  • امکان چاپ به صورت رول و شیت

  • امکان چاپ به صورت کم تیراژ و تیراژ بالا

لیبل برچسب اموال

برچسب اموال نوعی لیبل است که کارایی آن از روی اسمش هم مشخص است. برچسب اموال برای پیگیری و ردیابی اموال شرکت ها و دفاتر استفاده میشود و راهی اقتصادی برای نظارت روی اموال است. از انواع برچسب امول میتوان به برچسب اموال فویلی، پلی استر و… میتوان نام برد. برچسب اموال به سبب نقشی که در ردگیری اموال شرکت دارد دارای ویژگی هایی نظیر:

  1. دارای چسبندگی و مقاومت بالا در برابر آسیب و کنده شدن
  2. مقاوم در برابر انواع حلال های صنعتی
  3. بسته به نوع برچسب اموال زمانی که کنده شود، ردی از خود به جای میگذارد.

لیبل پشت چسب دار

لیبل های پشت چسب دار کاغذی دارای امکان چاپ بصورت برگه ای و رولی میباشند و دارای مصارف گوناگون روی محصولات دارویی، غذایی و … میباشند. ویژگی لیبل های پشت چسب دار کاغذی سیناپکینگ علاوه بر کیفیت بسیار بالا و قابل مقایسه با رقبا، امکان درج اطلاعات مانند بارکد روی لیبل هاست. سیناپکینگ قابلیت چاپ لیبل های پشت چسبدار با تیراژ پایین و بالا را دارد. جهت مشاوره رایگان و دریافت آخرین قیمت با ما تماس بگیرید.

لیبل پی وی سی

لیبل های pvc لیبل های بسیار محکم و مقاوم در برابر شرایط محیطی هستند و سیناپکینگ صفر تا صد تولید و چاپ سفارشی آن ها را بر عهده دارد. این لیبل ها عموما در طرح های مات، شفاف و ترنسپرنت عرضه میشوند و ماندگاری بالاتری از سایر لیبل ها از خود نشان میدهند. برتری لیبل پی وی سی نسبت به کاغذی، مقاومت بیشتر در برابر پاره شدن و فشار های محیطی است.

لیبل شیشه ای

شرکت های تولید کننده خودرو یا خدمات آن، بیشترین مشتریان لیبل های شیشه ای هستند. این لیبل ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوا، چسبندگی بالایی روی سطوح شیشه ای دارند. لیبل های شیشه ای معمولا بی رنگ هستند و نوشته های انها از هر دو طرف خوانده میشوند. لیبل های شیشه ای تولیدی سیناپکینگ، قابلیت دریافت کد ها و اطلاعات نامرئی روی خود هستند و بصورت لیبل رول و شیت به بازار عرضه میشوند.

لیبل مگنتی و ژله ای

این لیبل ها، زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و عموما شرکت های مختلف برای تهیه لیبل لوگوی خود، روی لیبل ژله ای بخصوص سرمایه گذاری میکنند. لیبل ژله ای تولیدی سیناپکینگ نیز ماندگاری فوق العاده بالایی در برابر شرایط محیطی دارد و بصورت تیراژ پایین و بالا قابل سفارش هستند.

لیبل و برچسب گچی

خاصیت فوق العاده ای که لیبل گچی دارد این نکته است که به هیچ وجه یکدست کنده نمیشود و هنگام کنده شدن به هزاران تکه تبدیل میشود و از این رو، برای لیبل محصولات، ضمانت ها، برچسب پلمپ و … بسیار مناسب است.

لیبل پشت چسب دار یا کاغذ چسبی از نوعی کاغذ گلاسه مات یا براق ساخته می شود و از نظر رنگ هم بسیار متنوع است، درحقیقت برچسب های کاغذی را می توان به هر رنگی درآورد. این نوع لیبل پشت چسبدار کاربرد بسیار وسیعی در صنایع مختلف به ویژه صنعت بسته بندی دارد. برچسب نصب شده روی بطری های مواد غذایی، بسته بندی سبزیجات، ظرف لبنیاتی نظیر ماست، شوینده ها و … همه و همه نمونه هایی از کاربرد های لیبل دیجیتال پشت چسب دار است.

این برچسب ها ارزان و براق هستند و سطحی صاف دارند. لیبل کاغذ چسبی برای محیط های تمیز، خشک و استفاده های کوتاه مدت طراحی شده است. ما در صنایع بسته بندی سینا، بیش از دو دهه است که با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک در زمینه تولید انواع لیبل پشت چسب دار فعالیت می کنیم.

لیبل رولی دارای تنوع در طرح و مدل هستند و از مقاومت بالایی نیز برخوردارند. همچنین علاوه بر وجود طرح های از پیش چاپ شده، شما می توانید طرح دلخواه خود را نیز سفارش دهید و از آن برای معرفی محصولات کمپانی خود، بسته بندی، نشان دار ساختن وسایل و تعیین فهرست دارایی های خود بهره ببرید. مطمئن باشید با استفاده از این نوع برچسب ها و دیدن تنوع و مقاومت آن ها، بدون شک عاشق آن ها خواهید شد!

این برچسب ها به صورت ساده، با نشان های چاپی یک طرفه و دوطرفه، هولوگرام تأیید هویت و یا به صورت حرارتی در بازار موجود هستند. چاپ روی این رول ها می تواند به صورت صاف، برجسته و حتی چند بعدی باشد. همچنین می توانید علاوه بر چاپ لوگوی کمپانی خود مواردی همچون شماره سریال، بارکد یا QR را به لیبل های پشت چسب دار نیز اضافه کنید. شما می توانید زمینه های متفاوتی نیز برای طرح خود انتخاب کنید مثل زمینه های شفاف، مات، کاغذی و حتی زمینه هایی که دارای بخش هایی مخصوصی برای نوشتن هستند.

این لیبل ها در صنایع غذایی علاوه بر مشخص کردن علامت تجاری کارخانه سازنده باید در برابر عواملی همچون رطوبت، چربی و حتی سرما مقاوم باشند که این برچسب ها تمامی این نیازها را برطرف می کنند. از طرفی می توان از آنها در صنایع شیمیایی نیز استفاده کرد. امروزه شرکت های برتر پستی نیز از برچسب های مخصوص به خود برای بسته بندی و انتقال کالاها بهره می برند.

ویژگی لیبل رولی

  • انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت چاپ انواع طرح ها و علائم تجاری
  • قابلیت افزودن شماره سریال به صورت ثابت و متغیر
  • توانایی چاپ با رنگ های سفید و نقره ای
  • توانایی چاپ به صورت برجسته و چند بعدی
  • قابلیت چاپ با رنگ های فلوروسنتی
  • قابلیت چاپ بر روی وینیل (vinyl)، کاغذ آلومینیومی (foil) و پلی استر حرارتی و …

مجتمع چاپی سیناپکینگ افتخار دارد انواع لیبل پشت چسب دار، pvc، شیشه ای، متالایز و … را به سراسر ایران ارسال می کند و در خدمت شماست:

با توجه به فراوان بودن استفاده از فاکتورهای امنیتی پیشنهاد می‎کنیم حتماً با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. اطمینان داشته باشید همکاران ما مناسب ترین راه حل را به شما پیشنهاد می‎دهند.

برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 28 83 11 33 (021) – 31 83 11 33 (021) تماس بگیرید و یا فرم سفارش را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

یکی از متداول ترین انواع لیبل ها، لیبل پشت چسب دار با جنس کاغذی است. باید تاکید کرد که این لیبل مثل لیبل متالایز، ضد آب نیست اما با استفاده از پوشش یو وی (UV) می توان دوام و مقاومت  بیشتری به آن بخشید و امکان پارگی و خدشه دار شدن آن را کم کرد. چاپ لیبل های پشت چسب دار یا چاپ برچسب کاغذی در سایزها و اشکال متنوع امکان پذیر است. امروزه خرید لیبل پشت چسب دار بسیار متداول است زیرا این لیبل ها در گرماژ متفاوت و در سایزهای مختلف تولید می شوند بنابراین کارایی بالایی دارند. در چاپ برچسب کاغذی و انواع دیگر لیبل ها از تکنیک‎های متفاوتی چون چاپ فلکسو، چاپ اسکرین و چاپ دیجیتال استفاده می شود که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. اما چاپ دیجیتال لیبل پشت چسب دار و سایر انواع لیبل ها بسیار سریع و راحت تر از سایر روش ها است. در روش چاپ لیبل دیجیتال طرح و تصویری که توسط گرافیست طراحی شده بدون واسطه به دستگاه چاپ داده می شود و دستگاه بدون نیاز به صفحات چاپ یا شبکه توری کار نقش بستن طرح روی سطح مورد نظر را انجام می دهد. با چاپ لیبل دیجیتال امکان چاپ در تیراژهای پایین فراهم می شود و قیمت لیبل پشت چسب دار و انواع دیگر لیبل ها  مقرون به صرفه تر خواهد شد. همچنین در چاپ لیبل دیجیتال پشت چسب دار امکان چاپ در رنگ های نامحدود بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی ایجاد می شود. این روش در مقایسه با روش های دیگر چاپی، هزینه های اولیه چاپ را کاهش و حتی حذف می کند. در چاپ لیبل دیجیتال مشتری می تواند چاپ کاملا سفارشی با داشتن کیفیت گرافیکی بالا را تجربه کند.

چاپ لیبل پشت چسب دار، لیبل مگنتی، لیبل شیشه‌ای و همه انواع دیگر لیبل می تواند به دو صورت شیت و رولی باشد. سینا پک از جمله شرکت هایی است که با داشتن دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز امکان فروش لیبل پشت چسب دار و سایر انواع لیبل را به صورت رولی و شیت فراهم کرده است تا پاسخگوی تقاضای متفاوت مشتریان باشد.

چرا شرکت ها دست به خرید لیبل می زنند؟ لیبل پشت چسبدار، لیبل شیشه ای، پی وی سی یا انواع دیگر چه کارکردی دارند؟ قیمت لیبل بر حسب انواع آن چگونه است؟ سیناپک از با سابقه ترین شرکت هایی که با کیفیت بالا کار چاپ لیبل و فروش لیبل را در ایران انجام می دهد. کارشناسان فروش صنایع بسته بندی سیناپک آماده اند تا پاسخگویی تمامی سوالات شما در باره لیبل باشند. با ما تماس بگیرید.