لیبل ژله ای

برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب مناسب ترین راهکار با شماره های 28 83 11 33 – 31 83 11 33 یا با شماره 5 رقمی 34278 تماس بگیرید.

نمونه کارها

برچسب ژله ای چیست

برچسب ژله ای نوعی از لیبل پشت چسب دار است که به وسیله مایع شفاف پلی اورتان پوشیده شده و برجسته دیده می شود. برجسته بودن ظاهر این برچسب باعث ایجاد جذابیت بصری بسیار بالایی می شود که طرفداران زیادی دارد. نکته مهم در مورد ظاهر لیبل ژله ای این است که در صورت ضربه یا فشار مستقیم، نه تنها مشکلی برای ظاهر آن ایجاد نمی شود، بلکه به سرعت به حالت اولیه باز میگردد.

زمانی که مایع پلی اورتان سخت بشود، از نظر نوری شفاف، منعطف، مقاوم در برابر سایش و با مقاومت بالا در برابر اشعه UV یا ماوراء بنفش است به طوری که می تواند تا سال ها براقیت خود را بدون کمترین آسیب حفظ کند.

تنها نکته مهم که کیفیت برچسب را در مواد اپوکسی کاهش می دهد و اغلب ارزان تر هم هستند، تغییر رنگ و زرد شدن روی لیبل ژله ای در نوع اپوکسی آن است. در صورتی که مواد پلی اورتان درجه 1 کاملا در برابر شرایط محیطی نامطلوب مقاوم هستند. متاسفانه در زمان تولید و تحویل، تفاوت لیبل ژله ای اپوکسی با پلی اورتان قابل تشخیص نیست و تا حدود یک ماه نیز این تفاوت دیده نمی شود. علاوه بر این تغییر رنگ، انقباض اپوکسی در طول زمان باعث بلند شدن لبه برچسب از روی سطح و خراب شدن لیبل می شود.

سفارش لیبل ژله ای

برای آزمایش راستی سنجی اپوکسی یا یورتان، به راحتی می توان زیر هر یک شعله آتشی گرفت. اپوکسی شروع به سوختن می کند، سیاه می شود و حتی بعد از برداشتن شعله، باز هم به سوختن ادامه می دهد. بر خلاف اپوکسی، پلی اورتان پس از برداشتن شعله، سیاه نمی شود و آتش را نگه نمی دارد.

قیمت لیبل ژله ای

  • زیبایی ظاهری چشم نواز
  • چسبندگی قوی و بالا
  • دارای سطح درخشنده با استفاده از مواد درجه 1 پلی اورتان
  • ضد آب و دارای مقاومت مناسب در برابر شرایط بد محیطی مانند نور خورشید، مواد شیمیایی و …

تطبیق پذیری و انعطاف بالای برچسب ژله ای باعث نصب روی سطوح مختلف و ایجاد کاربرد های فراوان برای این محصول شده است.

  • برچسب های روی بسته بندی محصولات بخصوص آرایشی و بهداشتی
  • برچسب گذاری روی محصولات آبی و شنا (به علت مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی)
  • تجهیزات پزشکی
  • لیبل گذاری روی اتوموبیل، خودرو و تجهیزات حمل و نقل
  • لوازم خانگی برقی و چوبی
  • اکسسوری مانند ساعت، کیف، کفش، لباس و …
  • تجهیزات ورزشی
  • محصولات فرهنگی
  • لوازم الکترونیکی (مانند لیبل هولوگرام برای جلوگیری از جعل)

4 اشتباه بزرگ در لیبل ژله ای

رایج ترین مشکلاتی که به هنگام تولید یا نصب برچسب ژله ای رخ می دهد عبارتند از:

  1. چسب

لیبل های ژله ای تا 20 بار ضخیم تر از برچسب های معمولی مانند لیبل متالایز یا شیشه ای هستند، بنابراین برای مستحکم شدن روی سطوح، نیازمند چسب مخصوص هستند. تصور کنید از یک لایه چسب ساده برای چسباندن شیشه روی بتن استفاده کنید؛ قطعا کارساز نیست.

  1. کالیبره شدن سطح لیبل ژله ای

حجم روی لیبل ژله ای که گنبد شکل طرحی را بزند، باید بسیار دقیق باشد تا ظاهر روی برچسب کاملا یکدست شود و پیشروی مایع ریخته شده دقیقا در لبه برچسب متوقف شود.

  1. اپوکسی

اپوکسی نیز یکی از ساختار های پلیمری است که از نظر شفافیت ابتدای کار بسیار به پلی اورتان شباهت دارد اما به مرور زمان کدر، ضعیف و بسیار سفت تر از پلی اورتان می شود. اپوکسی استفاده بیشتری دارد زیرا قیمت آن پایین تر است و نیازی به گاز زدایی خلاء یا کنترل رطوبت ندارد. برچسب های ژله ای ساخته شده در چین به دلیل استفاده از رزین اپوکسی با کیفیت پایین به بدنامی مشهور هستند.

  1. حباب

وقتی که ماده یورتان هنوز خشک نشده باشد و با رطوبت تماس پیدا کند، تشکیل حباب بسیار محتمل است. علت اصلی تشکیل حباب در این ماده، رطوبت نسبی هواست که اغلب چاپگر ها به هنگام تولید، آن را افزایش می دهند. چاپ و تولید لیبل ژله ای باید در شرایط و محیط کنترل شده باشد.

قیمت لیبل ژله ای

قیمت لیبل ژله ای به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد استفاده شده، نمونه کار ها و نوع سفارشی سازی آن بستگی دارد. برای استعلام دقیق قیمت لیبل ژله ای، بهتر است با کارشناسان ما در مجتمع چاپی سینا تماس بگیرید. (شماره تماس 5 رقمی 34278 آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما عزیزان است.)

سفارش برچسب ژله ای

مجتمع چاپی سیناپکینگ با بیش از 20 سال سابقه حضور موفق در عرصه چاپ و بسته بندی، نمونه کار های متعدد و مشتریان راضی، آماده دریافت سفارش انواع مختلف برچسب ژله ای است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش این کالا، با متخصصین ما در مجتمع سینا تماس بگیرید.