تولد یکی از نزدیکان نزدیک است؟ مدتی است که کادو تولد را فقط پول نقدی یا کادو های معمولی داده اید؟ واقعا قبول داریم که یکی از سخت ترین کار ها در دنیا خرید کادو تولد خاص برای عشق، نوجوانان، بانوان و یا آقایان است. در این مقاله به چندین ایده جذاب و خاص برای کادو تولد اشاره می کنیم و امیدواریم بتوانیم در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

کادو هایی که در این مقاله گفته می شود را عمدتا می توان هم برای دختر و هم پسر استفاده کرد. مواردی که می توانید در مقالات جداگانه در مورد آنها بخوانید:

کادو تولد برای دختر

کادو تولد برای مادر

کادو تولد برای همسر

کادو تولد برای دوست

ایده های جذاب برای کادو تولد

ایده های جذاب برای کادو تولد

تولد بهانه ایست که هر سال برای شاد کردن یکی از عزیزان و نزدیکان دور هم جمع شویم. کادو تولد هم بخش جدا نشدنی از مراسم جشن تولد است و اگر بتوان این هدیه را خاص و ماندگار کرد، بسیار عالی میشود. کادو های بسیاری وجود دارد مانند کمربند چرم برای آقایان، کیف، دستبند، قاب عکس و … که کمی تکراری هستند، به همین دلیل در انتهای مقاله به این کادو های همیشگی می پردازیم. (البته اگر شخصی که کادو را برایش تهیه می کنید به این موارد نیاز داشت حتما به انتهای مقاله مراجعه کنید.)

توجه: قیمت های درج شده در این مقاله مربوط به اواسط سال 1400 می باشد.

اگر برای کادو پیچ کردن هدیه می خواهید خودتان دست به کار شوید، مطالعه مقاله بسته بندی کادو حتما به کارتان می آید. اگر هم به دنبال راهکار های خلاقانه برای ساخت جعبه کادو هستید، مقاله آموزش ساخت جعبه کادو بسیار کمک کننده است. پیش رو چندین ایده برای کادو تولد را بیان کرده ایم:

  1. دیوارکوب سه بعدی

خرید دیوارکوب چوبی با طرح دلخواه یکی از بهترین هدایایی است که می توانید به دوستان، همسر، مادر و یا فرزندان خود بدهید. از نظر قیمتی و بودجه هم این کادو تولد یک گزینه مقرون به صرفه است. این طرح ها معمولا با دستگاه CNC تولید می شوند و دقیقا با طرحی که در نظر دارید یکی در می آید. قیمت آن هم از حدود 100 هزار تومان آغاز می شود.

چند نمونه از این دیوارکوب ها مانند موارد زیر است:

برای خرید این دیوارکوب ها به صفحه اینستاگرام با آیدی روبرو مراجعه کنید: 3d_art.co

  1. دیوارکوب طرح چهره

دیوارکوب طرح چهره هم هدیه به یاد ماندنی برای مادر، پدر و حتی کادو ازدواج خلاقانه است. این تابلو ها هم با دستگاه CNC تولید می شوند و با رده های سیاه و سفید طرح چهره تصویری که در نظر دارید را ایجاد می کند. این دیوارکوب اگر به همراه نور بک لایت همراه باشد، می تواند جلوه بسیار زیبایی در تاریکی اتاق داشته باشد.

هزینه دیوارکوب طراحی چهره هم از نزدیک 150 هزار تومان شروع میشود و در صورت درخواست بک لایت و این موارد، به قیمت کار نهایی افروده می شود.

توجه: در نظر داشته باشید که این کادو را باید حداقل یک هفته قبل از روز موعود سفارش دهید تا به موقع حاضر شود!

برخی از این نمونه دیوارکوب های طرح چهره به عنوان کادو تولد را می توانید در زیر مشاهده کنید:

برای خرید این دیوارکوب های طرح چهره به صفحه اینستاگرام با آیدی روبرو مراجعه کنید: 3d_art.co

  1. انگشتر و گردنبند طرح رزین

یکی از کادو های خاص و بی نظیر، انگشتر و گردنبند چوبی با طرح رزین زیبا است. این وسایل زینتی که از هنر دست ساخت می شوند، می توانند ایده بسیار جذابی برای تهیه کادو تولد باشند.

از نظر هزینه هم این کادو می تواند جزو موارد خلاقانه ولی مقرون به صرفه باشد. بسته به سایز سفارش، پیچیدگی کار و مواد به کار برده شده، قیمت گذاری این کادو تولد هم تقریبا از 150 هزار تومان آغاز می شد.

توجه: در نظر داشته باشید که این کادو را باید حداقل 7 تا 10 روز قبل از تولد سفارش دهید تا به موقع حاضر شود!

برخی از نمونه طراحی های انگشتر و گردنبند طرح رزین را که می توانید با طرح دلخواه سفارش دهید، در زیر آورده ایم:

برای سفارش این انگشتر های طرح رزین به صفحه اینستاگرام با آیدی روبرو مراجعه کنید: ocean.art_co

  1. کتب مصور مورد علاقه

فرهنگ هدیه دادن کتاب و کتاب خوانی بسیار پسندیده است. بخصوص برای دوستانی که فیلم باز هستند، هدیه دادن کتاب های تصویر محوری مانند هری پاتر، سرزمین میانه، نارنیا، هابیت و ارباب حلقه ها می تواند خیلی جذاب باشد.

هدیه دادن کتاب به عنوان کادو تولد قیمت ندارد اما هزینه آن از سه گزینه بالا مقداری بالاتر است. اگر مجموعه ای از چندکتاب مصور با جلد محکم و تصاویری زیبا بخواهید، قیمت آن از حدود 300 هزار تومان آغاز می شود.

توجه: در نظر داشته باشید که این کتاب ها را باید حداقل 7 روز قبل از تولد سفارش دهید تا به موقع ارسال شود!

برخی از این کتاب های مصور و کامیک را می توانید در زیر ببینید:

کتاب مصور هابیت

کتاب مصور هری پاتر

  1. ماگ طراحی شده

طراحی روی ماگ حدود چند سالی است که انجام می شود و خرید ماگ اختصاصی برای کسی دوستش دارید به عنوان کادو تولد، هدیه ای خلاقانه، جذاب و با هزینه معقول است. ماگ هایی با طراحی زیبا که بسیار مورد علاقه نوجوانان است هم بصورت آماده با طرح های خلاقانه به فروش می رسد و هم می توان با طرح اختصاصی آن ها را سفارش داد.

توجه: در نظر داشته باشید که برای سفارش ماگ طراحی شده باید حداقل 5 روز قبل از تولد سفارش دهید تا به موقع به دست شما برسد.

برخی از ماگ هایی با طراحی های خلاقانه را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

ماگ بهترین رفیق دنیا

  1. تیشرت و اکسسوری شخصی سازی شده

خرید تیشرت با بافت پنبه و جنس خوب به همراه طرح مورد علاقه فرد نیز می تواند ایده جذابی برای کادو تولد باشد. همچنین اکسسوری های مختلفی مانند فندک با طرح دلخواه، جوراب، کلاه، دستکش و … را می توان به عنوان یک هدیه خلاقانه و با قیمت مناسب انتخاب کرد.

توجه: در نظر داشته باشید که برای سفارش اکسسوری مختلف طراحی شده باید حداقل 10 روز قبل از تولد سفارش دهید تا به موقع به شما تحویل داده شود.

برخی از نمونه تیشرت ها و اکسسوری با طراحی جذاب را می توانید در تصاویر زیر جستجو کنید:

  1. پازل تصویری

هنگامی که یک پازل تصویری را به عنوان کادو تولد به دوست خود هدیه بدهید، یک بازی سرگرم کننده و یادگاری منحصر به فرد را برای او به جا می گذارید. مراکز ساخت سرگرمی از این ایده استقبال می کنند و با طراحی دلخواه شما پازل را تولید می کنند. (می تواند تصویر شما و دوستتان در کنار هم باشد.)

توجه: در نظر داشته باشید که برای سفارش پازل اختصاصی باید حداقل 15 روز قبل از تولد اقدام کنید تا به موقع بتوانید از آن استفاده کنید.

برخی از نمونه پازل هایی با تصویر دلخواه را در زیر می بینید:

پازل عروسی

  1. قاب گوشی و اکسسوری شخصی سازی شده

سفارش قاب گوشی با طرح مورد علاقه برای عشق/ مادر/ برادر یا دوست صمیمی بسیار جذاب است. بخصوص این که همه ما در حال حاضر وابسته به تلفن های همراه هوشمند خود هستیم. این کادو می تواند هر زمان که او در آینه از خود عکس می اندازد یا هر لحظه که به پشت گوشی خود نگاه می کند، او را به یاد شما بیاندازد.

توجه: در نظر داشته باشید که برای سفارش قاب گوشی با طراحی اختصاصی باید حداقل 10 روز قبل از تولد اقدام کنید تا به موقع بتوانید آن را هدیه دهید.

برخی از طرح های قاب گوشی را می توانید در زیر ببینید:

  1. زیر لیوانی طراحی شده

زیر لیوانی با طراحی مورد علاقه شما هدیه ای کوچک اما با ارزش است. در کنار خرید ماگ، این هدیه نیز می تواند تکمیل کننده کادو تولد باشد.

توجه: در نظر داشته باشید که برای سفارش زیر لیوانی با طراحی اختصاصی باید حداقل 5 روز قبل از تولد اقدام کنید تا به موقع بتوانید آن را هدیه دهید.

نمونه هایی از زیر لیوانی های زیبای طراحی شده را در زیر می توانید مشاهده کنید:

  1. عروسک روسی اختصاصی!

یکی از زیباترین کادو هایی که هر شخص می تواند دریافت کند، عروسک با طرح خودش است. این هدیه کار دست هنرمندان ظریف است که به نظر بنده بانمک ترین کادو هاست. توجه کنید برای این که این عروسک ها تا زمان کادو دادن به دست شما برسد، حداقل دو هفته قبل از تولد اقدام به سفارش کنید:

نمونه هایی از این عروسک های طراحی شده بر اساس تصویر افراد مختلف را می توانید مشاهده کنید:

برای سفارش این عروسک های زیبا و خواستنی، به صفحه اینستاگرام با آیدی روبرو مراجعه کنید: kminadolls

  1. قاب عکس روبیک

و اما گزینه آخر و بسیار جذاب: قاب عکس با طرح روبیک! روی این هدیه که چند ماهی است به بازار عرضه شده است، می توانید هر چند تصویر که در نظر دارید را چاپ کنید تا با هر حرکت روبیک، یکی از تصاویر شما ظاهر شود. دیدن تصاویر این کادو به نظر بیشتر از توضیحات جذاب است:

هدیه های معمول، اما جذاب  و دوست داشتنی برای کادو تولد

کادو تولد برای آقایان

  • عطر: بوی خوش خاطرات

خرید عطر به عنوان هدیه تولد، یکی از ایده هایی است که هم بسیار با ارزش است و هم کادویی ریسکی است؛ چرا که عطر وسیله ای بسیار شخصی می باشد. اما اگر فرد مورد نظر را خوب بشناسید، خرید یک عطر خوب و با سلیقه، می تواند او را بسیار خوشحال کند. علاوه بر این اغلب ما با بوی عطر خاطراتی داریم که می تواند ما را به دوران تلخ و شیرین گذشته ببرد. بنابراین خرید عطر مورد علاقه یک فرد در روز تولدش، کادویی ارزشمند است.

  • لباس: هدیه ای ماندنی

خرید لباس متناسب با فصل هدیه ای زیبا و قابل استفاده به مناسبت تولد است. (برای آقایان می تواند هودی، تیشرت، پیراهن، کمربند و شلوار باشد و برای بانوان دامن، شلوار، دکلته، شال و روسری)

چه کسی از لباس جدید خوشش نمی آید؟

  • شال گردن، دستکش و یا کلاه بافتنی

ارزشی که بافتن یک دستکش، کلاه یا شال گردن دارد را نمی توان با پول مقایسه کرد. بافتن یک کلاه ممکن است بیش از یک ماه زمان ببرد و همین کافیست تا ثابت کند شما چه میزان شخص مقابل را دوست دارید.

  • هدفون و هندزفری: کادویی به سبک تکنولوژی

امروزه تعداد بسیار زیادی از ما زمان زیادی را به گوش دادن موسیقی یا پادکست اختصاص می دهیم. با کادو دادن هندزفری می توانید لذت گوش دادن به موسیقی با یک هدفون با کیفیت را به بهترین دوستتان هدیه دهید.

  • کیف: کادوی مورد علاقه بانوان

خرید کیف برای بانوانی و آقایانی که به استایل و مد اهمیت زیادی می دهند می تواند کادو تولد بسیار عالی باشد. کیف دستی خوب معمولا ارزان قیمت نیست اما هدیه ای ماندگار است.

  • ساعت: خاص و لاکچری

انواع مختلفی از ساعت با برند های گوناگون و کارایی های مختلف، آپشن لاکچری برای کادو دادن به دوست یا عشق است. ساعت های هوشمند چند صد هزار تومانی تا چند میلیون تومانی برای اهل تکنولوژی و ساعت هایی با برند های معروف برای برند باز ها!

این مقاله به مرور آپدیت می شود و شما هم میتوانید کادو های خاصی که گرفتید را با ما به اشتراک بگذارید.

4.6/5 - (73 امتیاز)