چاپ برچسب انرژی

برای دریافت مشاوره رایگان و انتخاب مناسب ترین راهکار با شماره های 28 83 11 33 (021) – 31 83 11 33 (021) تماس بگیرید و یا
فرم سفارش را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

برچسب انرژی انواع کولر آبی و گازی

چاپ برچسب انرژی کولر

چاپ برچسب انرژی کولر
  • طراحی مانند جدیدترین برچسب های دنیا

  • امکان درج موارد درخواستی روی برچسب انرژی وجود دارد

  • برای شناسایی مصرف انرژی کولر استفاده می‌شود.

  • برای کولرهای آبی، گازی دو تکه (اسپلیت) و سایر لوازم سرمایشی کاربرد دارد

هولوگرام اماده

برچسب انرژی یخچال فریزر

چاپ برچسب انرژی یخچال فریزر

چاپ برچسب انرژی یخچال فریزر
  • طراحی مانند جدیدترین برچسب های دنیا

  • بسیار مناسب برای انواع یخچال فریزر

  • قابلیت چاپ موارد مختلف روی برچسب انرژی

  • برای مشخص شدن میزان مصرف انرژی یخچال فریزر استفاده می‌شود

  • در ابعاد مختلف قابل تهیه است

  • به سادگی مخدوش نمی‌شوند

هولوگرام دو بعدی

برچسب انرژی کالاهای برقی

چاپ سایر برچسب انرژی های درخواستی شما

چاپ برچسب انرژی
  • متناسب با نیاز سفارش دهنده قابل سفارشی سازی هستند

  • در رنگ ها و ابعاد مختلف قابل تهیه است

  • قابلیت درچ موارد مختلف روی برچسب انرژی وجود دارد

  • از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است

  • مناسب برای کالاهای برقی که مصرف انرژی دارند

هولوگرام سه بعدی

فرم درخواست

برچسب های انرژی شامل انواع مختلفی هستند و با توجه به این موضوع پیشنهاد می‎کنیم حتماً با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. اطمینان داشته باشید همکاران ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می‎دهند.

برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 28 83 11 33 (021) – 31 83 11 33 (021) تماس بگیرید و یا فرم سفارش را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

  • مشخصات حقیقی و حقوقی


  • زمان تحویل برچسب انرژی: 5 الی 10 روز
  • ابعاد محصول


  • انواع فایل های مجاز : jpg, png, pdf.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی، نوع رنگ ها و سفارشی سازی، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تا چندوقت پیش، برخی از مردم اصرار چندانی به توجه به مصرف برق نداشتند و برای آن دسته از افراد فرقی نمی‌کرد که مصرف برقشان چه اندازه شود اما خوشبختانه کم کم متوجه ایرادات مصرف بالای انرژی شدند و دانستند مصرف کم همه جوره بهتر است. یکی از مواردی که مردم را با مزایای مصرف انرژی کمتر آشنا کرد، برچسب ساده اما تاثیرگذار انرژی بود. در واقع با چسبانده شدن برچسب انرژی به خیلی از محصولات، افراد بیش از پیش متوجه ارزش این کار شدند. در این بین سازندگان و تولیدکنندگان انواع کالا ها نیز دانستند چاپ برچسب انرژی تبدیل به یک ضرورت شده است. در این مطلب سعی داریم تا شما را با مزایای چاپ برچسب انرژی آشنا کنیم.

برچسب انرژی، برچسبی است که روی محصولات الکتریکی چسبانده می‌‌شود تا میزان مصرف انرژی و کارایی آن مشخص شود. میزان مصرف انرژی را با حروف انگلیسی از A تا G نمایش می‌دهند و هرچه به سمت پایین (حرف G) حرکت کنیم میزان مصرف انرژی بیشتر و در نتیجه کارایی آن کمتر خواهد بود. البته A بهترین مصرف انرژی در این برچسب ها نیست! چرا که با کمتر شدن مصرف انرژی، یک + کنار A قرار می‌گیرد.

بزرگ ترین مزیت چاپ برچسب انرژی، این است که نبودن آن یعنی احتمال خرید بسیار پایین آن کالا. در واقع وجود برچسب انرژی، بزرگ ترین مزیت چاپ آن است! در این بین، مزایای دیگری نیز چاپ این برچسب ها دارد که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم داشت.

افزایش رقابت:

وجود برچسب انرژی، باعث افزایش رقابت بین محصولات مختلف می‌شود که این رقابت، در نهایت منجر به افزایش کیفیت و رضایت بیشتر خریداران خواهد شد. در واقع تولید کنندگان لوازم برقی تلاش می‌کنند با کمتر کردن مصرف انرژی محصولاتشان، موفق به اخذ برچسب انرژی با شاخص مصرف بهتری شوند که این موضوع، می‌تواند برای فروش محصولاتشان بسیار حائز اهمیت باشد.

شناخته شدن کارخانه:

برچسب انرژی فقط هم برای شناختن مصرف انرژی کاربرد ندارد! در واقع، روی برچسب انرژی موارد دیگری مانند نام کارخانه، بارکد و … نیز درج می‌شود که می‌تواند سبب شناخته شدن محصول و کسب اطلاع از دیگر محصولات یک برند شود.

یکی از خدماتی که صنایع چاپ و بسته بندی سینا ارائه می‌کند، علاوه بر تولید انواع هولوگرام و برچسب اموال و غیره، چاپ برچسب انرژی است. برچسب های انرژی به دو صورت قابل تولید هستند که هرکدام ویژگی ها و مزایای خودشان را دارند.

این مجتمع با بیش از 20 سال سابقه ای که دارد، توانسته همواره نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

برچسب انرژی کاغذی:

این نوع از برچسب های انرژی، روی لیبل پشت چسب دار چاپ شده و به دلیل ماهیتی که دارد، قیمت پایینی (مخصوصا در تیراژ بالا) خواهد داشت. برچسب انرژی روی کاغذ پشت چسب دار بسیار مناسب است اما توصیه می‌شود با روکش هایی مانند سلفون پوشانده شود تا آسیب کمتری ببیند.

برچسب انرژی پی‌وی‌سی:

مجتمع چاپی سیناپویش زرفام افتخار دارد که به تمام شهر های ایران عزیز، ارسال انواع محصولات از جمله برچسب انرژی را در جهت مشخص شدن میزان و نحوه مصرف انرژی داشته است.

چرا چاپ برچسب انرژی تبدیل به یک ضرورت شده است؟

چاپ برچسب انرژی و قرار دادن آن روی محصولات الکتریکی، تبدیل به یکی از اساسی ترین اقدامات تولید کنندگان لوازم برقی شده است. دلیل این اتفاق، ارزش بالای استفاده از کالاهای برقی کم مصرف است. بر اساس گزارش Eurobarometer، که یک مرکز نظرسنجی افکار عمومی، وابسته به کمیسیون اروپا و سایر نهاد های اتحادیه اروپا است، در سال 2019، 79% از مردم هنگام خرید لوازم برقی، به برچسب انرژی توجه می‌کنند. لوازم برقی که برچسب انرژی ندارند، نمی‌توانند در دید مردم یک وسیله کارآمد جلوه کنند.

از طرف دیگر، میزان پایین بودن مصرف انرژی محصولات، یعنی گزینه هایی مانند A، در انتخاب آن کالاها اهمیت بالایی دارد. برای مثال، در سال 2017، بیش از 90% یخچال های فروخته شده، دارای شاخص مصرف انرژی A+، A++ و A+++ بودند.

چاپ برچسب انرژی

روی برچسب انرژی چه مواردی چاپ می‌‌شود؟

برچسب انرژی، مساحت زیادی ندارد اما در همین ابعاد کوچک نیز، می‌توان موارد مختلفی را درج کرد که مهمترین آن، شاخص مصرف است ولی موارد مهم دیگری نیز درج خواهد شد.

شاخص مصرف انرژی

شاخص مصرف انرژی، کلیدی ترین مورد درج روی برچسب انرژی است. این شاخص با حروف انگلیسی مشخص شده و از A تا G رتبه بندی می‌شود. البته علاوه بر A، معمولا A+، A++ و A+++ نیز روی این برچسب ها درج می‌شود که هرکدام، نشان دهنده مصرف انرژی کمتری از A می‌باشند. نکته قابل توجه این است که اگر بهینه ترین شاخص، A باشد تا حرف G می‌رود، با اضافه شدن هر + کنار A، یک حرف از پایین نمودار مصرف انرژی حذف می‌شود. در واقع برچسب انرژی که A+++ دارد، دیگر تنها تا حرف D دارد.

نوع محصول

معمولا نوع محصول نیز روی برچسب انرژی درج می‌شود. شاید بگویید خب ما که یخچال به آن بزرگی را می‌بینیم، پس چه لزومی بر درج نوع محصول هست؟ نکته اینجاست که معمولا کارخانه های تولید لوازم خانگی، چندین نوع محصول تولید می‌کنند و هرکدام از این محصولات، شاخص های مصرف متفاوتی دارند، برای مثال هیچوقت شاخص مصرف کولر آبی و لامپ کم مصرف یکسان نخواهد بود.

نوع محصول برای چاپ انرژی

مصرف انرژی

علاوه بر شاخص مصرف انرژی، خود مصرف انرژی نیز روی لیبل انرژی درج می‌شود. این عدد که بر اساس کیلو وات ساعت در سال درج می‌شود، برای یک مصرف 24 ساعته در شرایط معمولی آزموده شده است. برای مثال اگر روی برچسب انرژی یخچالتان، عدد 514 مشاهده کردید، به معنای این است که این یخچال، در شرایط عادی و در طول یک سال، 514 کیلو وات انرژی مصرف خواهد کرد. البته طبیعی است که گرما، باز گذاشتن درب یخچال و … می‌تواند باعث افزایش این عدد شود.

اطلاعات محصول

همانطور که گفتیم، برچسب انرژی برای لوازم مختلفی تولید می‌شود، هرکدام از این محصولات، دارای محفظه یا مخزن و به طور کلی ویژگی های مبتنی بر حجمی هستند که تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی آن دارد. برای مثال یخچال فریزر دارای محفظه نگهداری مواد غذایی منجمد و غیر منجمد است که معمولا به لیتر می‌باشد یا کولر، دارای یک میزان هوادهی بر اساس متر مکعب یا cfm است. مشخص شدن این موارد، به استفاده صحیح تر از این محصولات کمک می‌کند.

بارکد

اطلاعات شرکت سازنده، بخشی از برچسب انرژی می‌باشد اما به دلیل فضای کم، معمولا اطلاعات مفیدی نمی‌شود قرار داد اما درج بارکد، این مزیت را دارد که با یک فضای بسیار کم، بتوان تمام اطلاعات راجع به شرکت سازنده، نوع محصول، روش های مصرف صحیح و … را قرار داد. البته حداقل تاکنون که بارکد نتوانسته جای موارد مهم مانند شاخص مصرف و … را بگیرد اما برای موارد دیگر، می‌توان اطلاعات مفیدی درون لینک بارکد قرار داد.

انواع چاپ برچسب انرژی

انواع چاپ برچسب انرژی

برچسب های انرژی به دو صورت قابل تولید هستند که هرکدام ویژگی ها و مزایای خودشان را دارند.

برچسب انرژی کاغذی

این نوع از برچسب های انرژی، روی لیبل پشت چسب دار چاپ شده و به دلیل ماهیتی که دارد، قیمت پایینی (مخصوصا در تیراژ بالا) خواهد داشت. برچسب انرژی روی کاغذ پشت چسب دار بسیار مناسب است اما توصیه می‌شود با روکش هایی مانند سلفون پوشانده شود تا آسیب کمتری ببیند.

برچسب انرژی پی‌وی‌سی

نوع دیگر برچسب، برچسب انرژی PVC می‌باشد که هرچند از برچسب های کاغذی گران تر است اما به دلیل ویژگی هایی که دارد، در خیلی از موارد می‌تواند انتخابی مناسب باشد. از ویژگی های بارز این نوع برچسب، می‌توان به ضد آب بودن، مقاومت در برابر پاره شدن و … اشاره کرد. همچنین، امکان چاپ روی لیبل شیشه ای را نیز دارا می‌باشند.

سفارش برچسب انرژی

پس از چاپ برچسب انرژی و ویژگی هایی که دارد، باید با قدم بعدی آشنا شد. قدم بعدی، سفارش برچسب انرژی است. سفارش لیبل از یک مجتمع باتجربه، باعث خواهد شد تمام اطلاعات گفته شده به بهترین شکل ممکن درج شوند. البته قبل از سفارش برچسب انرژی، باید به نکات دیگری نیز دقت فرمایید. برای مثال، باید نوع محصولتان را دقیقا مشخص کنید و همچنین ویژگی ها، مانند ظرفیت مخزن، میزان هوادهی و … را همانطور که در مثال عرض کردیم مشخص کنید تا در نهایت، از سفارش برچسب انرژی بهترین نتیجه عاید شما شود.

سفارش برچسب انرژی از سیناپکینگ

مجتمع چاپ و بسته بندی سیناپکینگ، با بیش از 20 سال سابقه در صنعت چاپ، توانسته در چاپ انواع محصولات، مانند هولوگرام، انواع فاکتور، برچسب اموال، برچسب انرژی و … به نام پر آوازه ای تبدیل شود که بزرگ ترین برندهای ایرانی، مانند داریا همراه، به این مجموعه بزرگ اعتماد کنند. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان این حوزه دارید، می‌توانید از طریق تماس، واتساپ و تلگرام، با ما ارتباط برقرار کنید.