برچسب اموال را واقعا نیاز دارم؟ پاسخ صریح و کوتاه این است: بله. اینکه کسب و کار شما بزرگ است یا کوچک تفاوت قابل ملاحظه‌ای ایجاد نمی‌کند؛ اگر به دستگاه‌ها و تجهیزات اداری خود علاقه دارید، استفاده از این نوع برچسبها ساده‌ترین و اقتصادی‌ترین راه برای ردگیری و نظارت بر آنهاستو یک نوع محصول امنیتی می باشد.

این نوع از لیبل ها به مالکان کسب و کار امکان می‌دهند تا در هر زمانی بدانند تجهیزات و اموالشان کجاست. به کار بردن آنها احتمال مفقود شدن اموال را کاهش می‌دهد و درصد خطای انسانی در سیستم ردگیری اموال به صورت دستی را از بین می‌برد.بعضی از انواع برچسبها می‌توانند حاوی بارکد مخصوص اموال نیز باشند. در این صورت یک اسکن ساده باعث می‌شود تا کلیه اطلاعات مربوط به اموال به صورت یک جا در اختیار مالکان قرار گیرد.

 

برچسب اموال چه کاربردی دارد؟

این برچسب ها چهار هدف اصلی دارند:

  1. جلوگیری از سرقت
  2. کنترل لیست اموال
  3. ردگیری اموال
  4. جمع‌آوری اطلاعات نگهداری

با استفاده از لیبل اموال به طور مستقیم به سارقان نشان می‌دهید که تجهیزات مورد نظر، متعلق به شما هستند و قابل پیگیری.بارکدهای موجود روی برچسب اموال امکان شناسایی سریع و ساده تجهیزات و تعلق آن به شرکت شما را ایجاد می‌کنند، بنابراین هرگونه وسیله‌ای که از شرکت شما به سرقت رود، در صورت پیدا شدن به سادگی به شما بازگردانده خواهد شد.

این محصول از مقاوم‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و به همین خاطر بسیار بادوام هستند. در عین حال چسب این لیبل‌ها بسیار قویست که احتمال کندن آن از روی اموال را کاملاً از بین می‌برد. با خیال آسوده مطمئن باشید که با قدرت روی اموال باقی می‌مانند و وسایل شما در همه حال قابل شناسایی خواهند بود.

با استفاده از این تکنیک چاپ، همواره بر تعداد موجودی تجهیزات خود تسلط خواهید داشت و در هر زمانی می‌دانید که دقیقاً از چه وسیله‌ای چند عدد موجود دارید. این موضوع برای همه کسب و کارها بسیار حائز اهمیت است چون جلوی هزینه‌های اضافی برای تهیه تجهیزاتی که در حال حاضر به اندازه نیاز موجود دارند را خواهد گرفت.در این شرایط شما دیگر احتیاجی ندارید به شمارش دستی تکیه کنید و محاسبات خود را بر پایه اطلاعاتی تنظیم کنید که شاید نادرست باشند. دقت اطلاعاتی که از این طریق به دست می‌آورید با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.یک کاربرد دیگر برچسب اموالِ دارای بارکد این است که وضعیت کنونی تجهیزات از نظر خدمات تعمیر و نگهداری را هم برای شما روشن می‌کند.

مثلاً وقتی خدمات تعمیر و نگهداری برای وسیله‌ای انجام می‌شود، با ثبت بارکد و اطلاعات عملیات انجام شده، همواره آمار دقیق و به‌روزی از وضعیت نگهداری و تعمیرات انجام شده برای وسایل شرکت خود در اختیار خواهید داشت که این اطلاعات برای سرویس‌های بعدی نیز بسیار مفید خواهند بود.

 

برچسب اموال و نیازهای کسب و کار شما

هر کسب و کاری تجهیزات و اموال زیادی را به صورت ثابت در محیط شرکت و ابزار سیار متفاوتی هم بیرون از شرکت دارد. مالکان این کسب و کارها باید راهکاری در اختیار داشته باشند که به آنان امکان دهد از محل این ابزار در هر زمان دلخواه مطلع شوند. استفاده از این تکنیک روشی سریع‌تر و دقیق‌تر به این افراد عرضه می‌کند که به شکل قابل ملاحظه‌ای باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد.پس فرقی ندارد که درباره یک تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی صحبت می‌کنیم؛ هنوز هم پاسخ به سوال اولیه شما این است: بله! واقعاً نیاز دارید.

اگر به اطلاعات بیشتری درباره  برچسب‌های اموال عرضه شده توسط صنایع‌بسته‌بندی سینا نیاز دارید با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.برای مشاوره رایگان می توانید با شماره 28 83 11 33 (021)31 83 11 33 (021) تماس بگیرید و یا فرم سفارش را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. اطمینان داشته باشید همکاران ما مناسب ترین راه حل را به شما پیشنهاد می دهند.

Rate this post