ضبط و نگهداری اموال راه ها و گزینه های بسیاری دارد. شناسایی اموال شامل شناسایی موجودی ها و دارایی های یک کمپانی با برچسب اموال است که جهت پیشگیری از سرقت و پردازش داده ها صورت می گیرد. اموال می توانند به صورت های مختلف باشند. کالا، پول نقد، مواد اولیه یا . . .  که برای تولید کننده حائز اهمیت بسیاری است و به کمک برچسب اموال ضبط شده و قابل شمارش و پیگیری هستند. این برچسب ها به دارندگان اموال کمک می کند تا بهره وری از خدمات آن را نیز افزایش دهند. بر روی برچسب اموال معمولا کد هایی هستند که تعاریف مختلفی می توانند داشته باشند. این کد ها در هر سیستم به یک صورت تعریف و تولید می شوند. این کد ها در حقیقت نوعیID  هستند که فقط تولید کننده آن ها قادر به شناسایی جزئیات آن می باشد.

 

در صورتی که تمایل به سفارش دارید می توانید از طریق صفحه برچسب اموال اقدام، و یا با شماره ۳۳۱۱۸۳۲۸-۰۲۱ و یا ۳۳۱۱۸۳۳۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

نمونه هایی از برچسب اموال:

انواع برچسب اموال که بر روی کالاهای تولید شده چسبیده می شوند دارای ID می باشند. این کد ها بسته به محیطی که استفاده می شوند برای رفع نیازها صادر می شوند. به عنوان مثال اگر در یک کارگاه تولید مواد شیمیایی از برچسب اموال استفاده شود می بایست گزینه هایی مانند در معرض هوا قرار گیرد یا خیر، در چه دمایی نگهداری شود، چگونه حمل شود، در معرض چه مواد شیمیایی قرار نگیرد و . . . حتما بر روی آن قید شود. این گزینه ها بسته به نوع کالایی که برچسب بر روی آن  قرار می گیرد الویت بندی می شوند و مهم ترین آن ها قید می شود. به این ترتیب هر واحد از کالا با نوعی از این برچسب ها شناسایی و نگهداری می شود. برچسب اموال شامل شناسه اموال است که به چهار دسته کلی تقسیم می شود. برچسب دارایی، برچسب مدیریت اموال، برچسب شناسایی و برچسب ردیابی. به طور کلی برچسب اموال روند کنترل و ردیابی دارایی های ارزشمند را در طول چرخه مصرفشان، به زبان ساده و خلاصه نشان می دهد.

 

انواع برچسب اموال

برچسب های مصرفی نسبت به مکان و کالایی که برای آن استفاده می شوند، جنس های متفاوتی دارند. برچسب های فویلی، برچسب های پلی استر، برچسب های ویرایشی، برچسب های قابل جابه جایی و . . .  از انواع برچسب اموال هستند. بسیاری از این برچسب ها نیز شامل بارکد می شوند. برخی از برچسب ها قابلیت ماندگاری در برای حلال ها و نسوختن در برابر دمای بالای 650 درجه فارنهایت را دارند. برخی دیگر در برابر نور خورشید مقاوم بوده و یا این که بسته به نوع کاربردشان نسبت به آب، نمک، خاک و یا مواد شیمایی مقاوم هستند.

 

برچسب اموال امنیتی

برچسب های امنیتی نوعی از برچسب اموال هستند که به صورت بارکد قابل تشخیص بوده و برای کالاهایی که ارزشمند هستند و امکان سرقت در آن ها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد. این برچسب ها از نوعی ID خاص که به صورت رمز است استفاده می کنند و این امکان را به دارنده آن می دهند که شناسایی و ردیابی آن به راحتی انجام دهد. جنس بر چسب اموال ضد سرقت معمولا پلی استر و فویلی است.

 

برچسب اموال بارکدی

یکی دیگر از انواع برچسب اموال نوع بارکدی است که برای محیط های صنعتی و تولیدی بیشتر استفاده می شود. این برچسب ها شامل بارکد است و جنس آن ها معمولا پلاستیکی و یا فلزی می باشد. برچسب اموال دوام بالایی دارد و حتی در شرایط سخت و ناهموار محیط تولید ماندگار است. این برچسب ها بسته به محیط تولید می توانند حتی در دمای بالای 1200 درجه فارنهایت نیز مقاوم باشند یا در برابر مواد شیمیایی از بین نروند حتی لازم است برخی از این مدل برچسب ها در هنگام مجاورت با مواد شیمیایی خاصیت برچسبی و یا نگهداری از گزینه های چاپ شده روی خود را نیز حفظ کنند.

 

ID روی برچسب اموال به چه کار می آید ؟

شناسه یا به عبارتی ID برچسب اموال از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد. یکی از این ویژگی ها این است که به خوبی قابل روئیت است. دیگری این که ID این برچسب ها جهت ردیابی به کار گرفته می شود و به راحتی قابل کنترل کردن از طریق سیستم پیگری است. از دیگر خواص ID به کار گرفته شده بر روی برچسب اموال می توان به کنترل موجودی، امنیت برای آیتم های ارزشمند، رعایت مقررات، نگهداری دقیق، کاهش هزینه ها و استفاده موثر از دارایی ها اشاره کرد.

Rate this post