یکی از خطراتی که همواره برند های مطرح را تهدید می کند، جعل و کپی برداری محصولات و کالاهای آن هاست. تکنولوژی هولوگرافی اما با کمک به تولید برچسب هولوگرام و بخصوص نوع سه بعدی آن به کمک برند ها، قانون گذار و حتی دولت ها آمده است. حال اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد تهیه این لیبل را دارید، داشتن لیست قیمت هولوگرام بخصوص با توجه به بودجه، کمک بسیاری به تصمیم گیری نهایی شما می کند. در این مقاله به طور کامل به بررسی قیمت انواع هولوگرام قابل استفاده و درصد امنیت هر یک خواهیم پرداخت.

هولوگرام چیست؟

قیمت هولوگرام

پیش از هر چیزی باید بدانیم هولوگرام یک تکنولوژی است نه صرفا یک لیبل یا استیکر! تکنولوژی هولوگرام با شکست نور لیزر و ایجاد تداخل در پرتو ها، تصویری واقعی از جسمی می سازد که بدون نیاز به تجهیزات خاص، به صورت سه بعدی دیده می شود. لیبل هولوگرام نیز با استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته ساخته می شود و نمی توان به راحتی آن را کپی یا حتی اسکن کرد.

در طول سالهای متمادی ثابت شده است که هولوگرام بهترین سد دفاعی در برابر جعل می باشد و به همین دلیل بیش از 90 کشور از هولوگرام برای تقویت ضد جعل بودن اسناد مهم و واحد پولی خود استفاده می کنند.

سیناپکینگ به عنوان یکی از بهترین مجمتمع های چاپی پیشرو در زمینه چاپ انواع لیبل های امنیتی در برابر جعل و کلاهبرداری راه حل های بسیاری برای شما دارد:

برای دریافت لیست قیمت روز چاپ هولوگرام آماده، دو بعدی و سه بعدی به ما در ارتباط باشید:

09192434278

از طریق تلگرام میتونید سفارش دهید
یا مشاوره دریافت کنید

021-34278

با ما تماس بگیرید
از هم صحبتی با شما شادمان خواهیم شد

قیمت هولوگرام آماده

هولوگرام اماده 11

هولوگرام آماده یا عمومی به سبب ارزان قیمت تر بودن نسبت به سایر لیبل های امنیتی محبوبیت بالایی برای بسیاری از خریداران دارد. هولوگرام آماده از پیش چاپ شده و در بسته های 1000 عددی برای خرید موجود است و در دو مدل قابل سفارش گذاری می باشد:

  • قیمت هولوگرام آماده بدون اثر

هولوگرام بدون اثر را می توان ارزان قیمت ترین لیبل امنیتی دانست که با قیمتی در حدود 200 تومان تکی در بسته های 1000 تایی به فروش می رسد و می توانید به صورت فوری آن را تهیه کنید.

  • قیمت هولوگرام آماده اثرگذار

این لیبل ها بعد از چسبانیدن روی سطح اگر توسط شخصی جدا شوند اثر واضحی از خود یا عبارتی مانند VOID روی کالا باقی می گذارند.

قیمت این هولوگرام در تاریخ بهمن 1401 از تکی 500 تومان به بالاست که در بسته های 1000 عددی و به صورت فوری قابل تهیه می باشد. دلیل متغیر بودن قیمت آن نیز بر اساس ابعاد، طرح و جنسی که در نظر دارید می باشد.

قیمت هولوگرام دو بعدی

هولوگرام دو بعدی ال تی تی

هولوگرام دو بعدی با استفاده از طرح ها و کد های مختلف، امنیت بالایی را برای کالای شما تامین می کند. همچنین با سفارش این لیبل می توانید لوگو، طرح یا متن مورد نظر خود را روی برچسب حک کنید تا امکان شخصی سازی بیشتری داشته باشید. جنس سطحی که هولوگرام دو بعدی را با آن می سازند به صورتی است که اگر از هر طرف به لیبل نگاه کنید طرح متفاوت و متخلخلی را مشاهده خواهید کرد.

قیمت این هولوگرام که با قابلیت اثرگذار خود از جعل جلوگیری می کند از تکی 1000 تومان به بالاست که بسته به حجم سفارش، نوع طرح، سایز و ابعاد متغییر می باشد. لازم به ذکر است که این لیبل امنیتی در بسته های 1000 تایی برای سفارش موجود می باشد.

قیمت هولوگرام سه بعدی

هولوگرام سه بعدی سینوتورک

و اما هولوگرام سه بعدی:

اگر در نظر دارید بالاترین سطح ایمنی و ضد جعل بودن را برای کالای خود تامین کنید، هولوگرام 3 بعدی بهترین انتخاب است. توجه کنید که برای سفارش این لیبل، می بایست آگهی روزنامه رسمی، نامه درخواست شرکت به همراه مهر و امضا و اطلاعات کامل آن برای مجتمع چاپی ارسال شود تا پس از دریافت مجوز و ثبت، امکان جعل آن به صفر برسد.

قیمت هولوگرام سه بعدی اثرگذار که 100 درصد غیر قابل جعل است از تکی 6000 تومان به بالا قابل سفارش گذاری می باشد. (حداقل تعداد سفارش 1000 عدد است.)

نکته ای که باید حتما ذکر کنیم این است که قیمت گذاری نهایی هولوگرام بر اساس ابعاد لیبل، نوع طرح درخواستی، کیفیت کار و … مشخص می شود و قیمت هایی که ذکر شد در نهایت با توجه به نوع سفارش شما متغیر است. برای اطلاع از بهترین قیمت چاپ این لیبل، از راه های تماسی زیر برای ارتباط با کارشناسان فنی ما استفاده کنید:

09192434278

از طریق تلگرام میتونید سفارش دهید
یا مشاوره دریافت کنید

021-34278

با ما تماس بگیرید
از هم صحبتی با شما شادمان خواهیم شد

نمونه هایی از انواع هولوگرام

ویژگی های لیبل هولوگرام

  • بهترین راه مقابله با جعل و کپی برداری از کالا و مخدوش سازی گارانتی
  • قابل چاپ در انواع متنوع با ویژگی های امنیتی مختلف
  • مقاومت بالا در برابر تخریب و شرایط محیطی دشوار
  • قابل تولید در طرح ها، ابعاد و تیراژ مختلف
  • زیبا و تاثیرگذار روی جلب اعتماد مشتریان

چرا هولوگرام ضد جعل است؟

دلایل گوناگونی در ضد جعل بودن هولوگرام می توان آورد؛ از جمله:

  1. فناوری پیشرفته لیزری در چاپ هولوگرام و به کارگیری موارد امنیتی فراوان در آن، کار جعل را برای افراد کلاهبردار بسیار سخت می کند.
  2. هزینه چاپ و کپی برداری از هولوگرام های اصل از نظر هزینه ای و تکنولوژی برای جاعلان به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
  3. از همه مهم تر؛ در هنگام سفارش هولوگرام سه بعدی لوگو و برند شرکت ثبت می شود و دیگر نمی توان مانند آن را برای هیچ شخص حقیقی و حقوقی چاپ کرد. این عمل باعث می شود که هولوگرام سه بعدی شرکت شما کاملا یکتا باشد.

سوالات متداول پیرامون قیمت و سفارش هولوگرام

همانطور که در مقاله به آن اشاره شد، قیمت هولوگرام در ارزان ترین حالت که نوع آماده آن است از تقریبا 200 تومان به ازای هر عدد و در بالاترین حد امنیت که هولوگرام سه بعدی است، از تقریبا 6000 تومان به ازای هر عدد شروع می شود. {این قیمت برای تاریخ بهمن 1401 می باشد.}

اگر در صنعتی هستید که نیاز دارید محصولات اصل را از تقلبی تمیز دهید و یا گارانتی محصولات شما می تواند مورد تهدید قرار گیرد، حتما از هولوگرام سه بعدی برای حفاظت از برند خود و ایجاد اعتماد استفاده کنید. هولوگرام سه بعدی بالاترین سطح ایمنی برای برند را ایجاد می کند.

هر جایی که اسناد، مدارک یا کالایی مهم و در معرض خطر جعل قرار داشته باشد، هولوگرام به عنوان بازیگری مهم پا به میدان می گذارد. از هولوگرام برای تامین امنیت بسیاری از کالا ها مانند اسناد و مدارک دولتی، تجاری، مالی، محصولات دارویی، الکترونیکی، غذایی و … استفاده می کنند.

4.7/5 - (28 امتیاز)