احتمالا هنگام باز کردن جعبه تلفن همراهی که به تازگی خریداری کردید، برچسبی امنیتی که روی پلمپ جعبه قرار گرفته است را مشاهده کرده اید. لیبل هولوگرام تخریب شونده، با جدا شدن از روی سطح، اثری از خود به جای می گذارد که برداشتن آن بدون آسیب زدن به کالا عملا غیر ممکن است. به این ترتیب به این برچسب ها، لیبل هولوگرام ضد دستکاری نیز می گویند.

هدف اصلی استفاده از چنین برچسب هایی، تایید هویت و اصالت کالاهایی است که امکان جعل دارند و از این طریق به مشتریان حس اطمینان از عدم دستکاری محصول می دهند. این محصول می تواند کالایی دیجیتال باشد یا دارو و لوازم آرایشی؛ در ادامه این مقاله با انواع هولوگرام تخریب شونده و مزایای آن ها آشنا خواهیم شد.

لیبل هولوگرام تخریب شونده چیست؟

لیبل ضد دستکاری

مقصود اصلی که اغلب شرکت ها از چاپ هولوگرام دنبال آن هستند، دسترسی به حد بالایی از امنیت محصولات در برابر جعل و کلاهبرداری است. لیبل هولوگرام تخریب شونده به دلیل اینکه با نحوه کارکرد خود می تواند این میزان امنیت را برای صاحبین کسب و کار ها فراهم کند، یکی از پرتقاضا ترین برچسب های هولوگرام بوده است.

نحوه کارکرد این لیبل به اینصورت است که بعد از اتصال به جعبه یا کارتن کالا، به هیچ عنوان یکدست کنده نمی شود و اگر مورد دستکاری قرار گیرد، ردی مبک مانند لانه زنبور از خود به جای می گذارد تا متوجه باز شدن یا دستکاری روی کالا شوید.

مجتمع چاپی سیناپویش زرفام با بیش از 25 سال سابقه در زمینه لیبل های امنیتی، هولوگرام های تخریب شونده را با بالاترین فاکتور های امنیتی روی لیبل های کاغذی و PET بدون امکان جعل، تولید می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 34278 تماس بگیرید.

مزایای برچسب هولوگرام ضد دستکاری

اگر در مورد انواع هولوگرام اطلاعات داشته باشید، احتمالا می دانید که اولین دلیل پیدایش این لیبل ها که با استفاده از تکنولوژی لیزر و کد گذاری گسترده تولید می شوند، ایجاد امنیت برای کالاهای با ارزش مانند کارت های شناسایی، گواهینامه ها، محصولات لوکس و در خطر جعل، اسناد مهم مالی و … است. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از لیبل هولوگرام تخریب شونده می پردازیم:

  1. تایید هویت و اصالت محصول، کالا یا سند که در خطر جعل قرار دارد.
  2. ایجاد یکپارچگی در تولیدات برند که تشخیص اصل از تقلبی را برای مشتریان آسان تر می کند.
  3. عدم استفاده مشتریان از محصولاتی که لیبل روی آن دستکاری و تخریب شده است.
  4. در بسیاری از صنایع مانند داروسازی و مواد آرایشی و بهداشتی، استفاده از این لیبل یک ضرورت است چراکه در صورت تقلبی بودن، می تواند به سلامت و زندگی افراد آسیب جبران ناپذیری بزند.
  5. ظاهر زیبایی که لیبل های هولوگرام، بخصوص هولوگرام سه بعدی دارد، باعث افزایش جلوه برند در ذهن مشتریان خواهد شد.

کاربرد های لیبل هولوگرام تخریب شونده

هولوگرام تخریب شونده روی دارو

همانطور که توضیح داده شد، هولوگرام ضد دستکاری را در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می دهند و عمده دلیل استفاده از این لیبل نیز جلوگیری از دستکاری و جابه جایی محصول اصل با تقلبی است.

  • محافظت از کالا در صنعت آرایشی و بهداشتی
  • حفاظت از محصولات دارویی
  • حمایت از اصالت محصولات الکترونیکی و تکنولوژی مانند تلفن همراه، لوازم جانبی و …
  • مهر و موم بسته بندی مرسولات پستی مهم

چرا هولوگرام تخریب شونده؟

در این مقاله سعی شد با دیدی دقیق تر در مورد یکی از انواع مهم هولوگرام امنیتی که همان لیبل تخریب شونده است، صحبت کنیم. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که محصولاتی تولید و به بازار عرضه می کنید، سفارش این برچسب برای حفاظت از کالا و افزایش دید مثبت مصرف کننده نسبت به برند شما، می تواند بسیار مفید باشد. برای سفارش این لیبل از طریق زیر می توانید اقدام کنید:

با ما تماس بگیرید.

4.8/5 - (31 امتیاز)