گارانتی و ضمانت، کلمات آرامش بخشی هستند که همه ما به هنگام خرید از شنیدن این کلمات لذت می بریم اما چه راهی برای مشخص شدن این موضوع که وسیله خریداری شده توسط شرکت اصلی ضمانت شده یا کپی بی ارزشی است، وجود دارد؟ اینجاست که برچسب هولوگرام گارانتی وارد عمل می شود. اگر شرکت ضمانت کننده ای هستید که می خواهید خیال مشتریان بابت تهیه محصولات اصل از شما راحت باشد، با ما همراه باشید.

لیبل هولوگرام چیست؟

هولوگرام سه بعدی داریاهمراه سامسونگ

هولوگرام یکی از معروف ترین برچسب های امنیتی است که با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته، لایه های امنیتی زیاد و تخلخل تصاویر امکان جعل خود و بالطبع محصول مورد نظر را به صفر می رساند. به همین دلیل است که اغلب شرکت های گارانتی کننده محصولات الکترونیکی، سیستم های کامپیوتری، لوازم خانگی و … از این لیبل ها برای نشان دادن اصالت کالا استفاده می کنند.

انواع هولوگرام گارانتی

هولوگرامی که به عنوان لیبل گارانتی مورد استفاده قرار می گیرد اغلب دارای انواع مختلفی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • هولوگرام گارانتی آماده

این لیبل به صورت آماده در بسته های 1000 تایی به فروش می رسد و روی آن عبارت اورجینال یا گارانتی درج می شود. از این برچسب نسبتا ارزان قیمت برای نشان گذاری محصولاتی با ضریب جعل پایین استفاده می شود.

  • هولوگرام گارانتی سه بعدی ضد جعل

قوی ترین مدل هولوگرام در برابر جعل و کپی برداری، هولوگرام سه بعدی است. امنیت بالای این لیبل به این دلیل می باشد که برای سفارش آن باید مدارک ثبت شرکت و فرد حقوقی سفارش دهنده در سامانه ثبت شود و به این ترتیب هیچ شرکت و فردی غیر از برند سفارش دهنده اجازه ثبت سفارش ندارد.

  • هولوگرام گچی گارانتی

نوع خرد شونده یا لیبل گچی هولوگرام نیز به دلیل سختی و دشواری هنگام کنده شدن از روی محصول، بسیار محبوب است.

اهمیت استفاده از هولوگرام گارانتی برای برند شما

اهمیت استفاده از هولوگرام گارانتی

یکی از بزرگترین خطراتی که ارزش و اعتبار برند ها را تهدید می کند، جعل و استفاده از نام تجاری آن ها برای فروش محصولات ارزان قیمت و بی کیفیت است. تنها چاره مطمئنی که تا امروز بزرگترین برند ها و تامین کنندگان گارانتی از آن بهره بردند، لیبل هولوگرام گارانتی بوده است.

شاید باورش سخت باشد ولی برخی برند های بزرگ و کوچک صرفا بخاطر جعل، ضرر های مالی و معنوی سنگینی متحمل شدند. در صورتی که با افزودن یک برچسب هولوگرافی به محصولات می توان از فناوری نوآورانه الگوی رمزگذاری شده و تخلخل تصاویر این لیبل برای جلوگیری از جعل استفاده کرد. یک برچسب هولوگرام را فقط می توان با استفاده از فایل و دیتای هولوگرام اصلی تکثیر کرد و این کار هزینه بالا و دانش فنی عمیقی می طلبد؛ در نتیجه بسیاری از کلاهبرداران با دیدن هولوگرام امنیتی روی محصولات از جعل آن منصرف می شوند.

با بررسی حجم موارد جعل در سال 2022 متوجه می شویم که بخش پوشاک، دارویی و آرایشی بیشترین تبادل محصولات جعلی را دارند. سفارش و چسبانیدن یکی از انواع هولوگرام امنیتی به محصولات، آن ها را در برابر جعل مصون خواهد کرد و علاوه بر این، ارزش برند شما را در ذهن مصرف کنندگان بالا می برد.

کاربرد های برچسب هولوگرام

از لیبل هولوگرام برای مصارف امنیتی بسیاری مانند سند های تجاری و ملکی، واحد پول کشور ها، تاییدیه های رسمی و … استفاده می شود اما پیش رو، به برخی از کاربرد های اصلی هولوگرام به عنوان گارانتی می پردازیم.

  • شرکت های تامین کننده واردات قانونی تلفن های همراه اصل
  • وارد کنندگان قطعات و لوازم جانبی اصل برای تلفن های همراه
  • تولیدکنندگان و وارد کنندگان محصولات بهداشتی، دارویی و آرایشی
  • شرکت های وارد کننده قطعات، تجهیزات و سیستم های کامپیوتری
  • تولید کنندگان و وارد کنندگان پوشاک و البسه
  • برند های تامین لوازم خانگی، اسباب بازی، اکسسوری و …

برچسب هولوگرام گارانتی را از کجا تهیه کنیم؟

لیبل هولوگرام

سیناپکینگ به عنوان یکی از اعضای انجمن بین المللی تولید کنندگان هولوگرام، IHMA خدمات چاپ و سفارش هولوگرام را با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب فراهم کرده است. این لیبل های امنیتی برای تمامی صنایع قابل شخصی سازی با استفاده از لوگو، نوشته، طرح ها و ابعاد مختلف هستند و با توجه به المان های امنیتی به کار رفته در آن ها کاملا ضدجعل می باشند.

لیبل هولوگرام گارانتی را می توان بر روی بسترهای مختلف برای حفاظت و تأیید اعتبار بسیاری از محصولات استفاده کرد. هرگونه تلاش برای دستکاری و کندن هولوگرام را می توان به راحتی شناسایی کرد چراکه این برچسب ها را نمی توان بدون جا گذاشتن رد آنها حذف کرد.

برای دریافت مشاوره در مورد قیمت هولوگرام، چاپ و سفارش آن از طریق لینک زیر اقدام کنید:

4.9/5 - (15 امتیاز)