به کارگیری هولوگرام های اختصاصی یک روش مقرون به صرفه است که خیال تولدکنندگان و مصرف کنندگان را از بابت اصل بودن محصولات آسوده می کنند. همیشه می‌توان هولوگرام‌هایی غیرقابل جعل را طراحی کرد یا دو هولوگرام یکسان و مرتبط با هم چاپ کرد. در چنین مواردی می‌توان 2 هولوگرام اختصاصی چاپ کرد، یکی از آن ها را بر روی مدرک و گواهی نامه اصالت و اعتبار کالا و دیگری را بر روی خود کالا چسباند.

هولوگرام ها بسیار متنوع و انعطاف پذیر هستند و می‌توان آن ها را به هر سطحی چسباند و با کمک آن ها از محصولات خود و نام و آوازه برندتان به سادگی محافظت کنید.

هولوگرام های اختصاصی تضمینی برای حمایت از خریداران و شهرت و اعتبار تولیدکنندگان به شمار می‌روند.

هولوگرام مورد نیاز من باید چه شکلی باشد؟

وقتی پای صحبت از هولوگرام‌های اختصاصی به میان است، باید پیش از هر کاری مخص کنید که چه سایز و سبکی از هولوگرام برای محصولات شما مناسب تر هستند. به هنگام انتخاب هولوگرام به نکات ارزشمند زیر توجه کنید؛

اگر قرار است هولوگرام را بر روی جلد CD بچسبانید، یک لیبل هولوگرافیک بلند و باریک برایتان مناسب‌تر است. برای سطوح دارای بافت، مثل توپ فوتبال از هولوگرام‌های بیضی شکل استفاده کنید.

هولوگرام‌های دایره ای شکل یک راهکار سریع و راحت در اختیارتان قرار می‌دهند که ارزش امتحان کردن را دارند. با کمک هولوگرام‌ ها می‌توانید مدارک، اسناد و گواهی نامه هایتان را از خطر جعل شدن مصون نگه دارید. مردم عاشق هولوگرام هستند و اگر می خواهید آن ها را تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است سایز هولوگرام‌تان را بزرگ تر کنید. چنین هولوگرام‌هایی حس تجملگرایی را در مخاطبین بر می‌می انگیزد و برای گواهی نامه‌های کارآیی و رتبه بندی ایده آل هستند. در نهایت اگر دغدغه تان غیرمتعارف یا پیچیده بودن شکل محصولاتتان است و می‌ترسید نتوانید هولوگرام مناسبی برای آن پیدا کنید، توصیه می‌کنیم از لیبل‌های هولوگرام – لمینیت بهره بگیرید. لیبل های پرفراژ داری که به راحتی بریده شده و می توان آن ها را به کالاهایی با شکل غیرمتعارف چسباند.

امنیت در درجه اول اهمیت قرار دارد

مزیت هولوگرام در این است که می‌تواند اطلاعات امنیتی و مهمی را درون خود جا داده و از محصولات و اسناد مهم محافظت کند. متن های اختصاصی، لوگو و شماره سریال ها را می‌توان با استفاده از جوهرهای حرارتی یا نوارهای حرارتی رزین بر روی هولوگرام چاپ کرد. با این روش می‌توانید برند و اعتبارتان را حفظ کرده و جاعلان را ناامید کنید. کسانی که می‌کوشند گواهی نامه ها و محصولات را جعل یا کپی کنند، از جعل کردن محصولات و گواهی نامه های دارای هولوگرام صرف نظر می‌کنند، چرا که کپی و جعل کردن این هولوگرام‌ها بدون استفاده از تجهیزات پیشرفته و داشتن مهارت و دانش تخصصی تقریباً غیر ممکن است.

ما می‌توانیم هولوگرام‌ هایی تولید کنیم که نشان می‌دهند کسی قصد دستکاری کردن آن‌ها را داشته است. به عبارت دیگر اگر کسی سعی کند هولوگرام را دستکاری کرده یا بکند، بلافاصله مشخص می‌شود. به عنوان مثال یکی از ویژگی های این هولوگرام‌ ها پسماندی است که پس از کنده شدن از خود به جا می‌گذارند.

وقتی شما به مسئله محافظت از برند و محصولاتتان اهمیت می‌دهید، مشتریان درک می‌کنند که شایسته اعتماد آن ها هستید، چون اجازه نمی دهید کسی کالای شما را جعل کند و می‌خواهید کالاهای اصل را به دست مشتریان خود برسانید.

برای پر کردن فرم درخواست سفارش آنلاین اینجا کلیک کنید. به محض پر کردن این فرم یکی از اعضای تیم ما با شما تماس می گیرد و به شما مشاوره رایگان می دهد. همچنین می توانید با شماره 33118328 تماس بگیرید.

همچنین می توانید از طریق مطالعه مقاله لیست قیمت هولوگرام، هزینه ای که باید برای این لیبل بپردازید را محاسبه کنید.

Rate this post