امروزه در صنعت و تجارت از لیبل های بسیاری استفاده می شود که می‌توانند هم برای تولیدکننده و هم برای مصرف کننده مزایا و کاربردهای بسیاری داشته باشند. لیبل ها بخشی از این خدمات هستند. لیبل ها در واقع برچسب هایی هستند که در مدل ها و اندازه های متفاوت تولید شده و بر روی کالا چسبیده می‌شوند. این برچسب ها می‌توانند در روند تولید مورد استفاده قرار گیرند و یا این که بعد از تولید نیز در بازار برای مصرف کننده بسیار مفید باشند. حتی در بخش تبلیغات هم لیبل کاربرد های خاص خود را دارد. لیبل رولی نوعی از این برچسب ها هستند که بسیار راحت استفاده می شوند. تولید کنندگان می‌توانند با استفاده از لیبل رولی محتویات را  بر روی آن‌ها چاپ کرده و به راحتی بر روی کالا بچسبانند. این برچسب ها یکی از کارآمدترین ابزارهای بازاریابی است. قرار گرفتن لوگو و یا برند یک تولید کننده بر روی لیبل می تواند امر بازاریابی یک کالا را برای تولید کننده آن بسیار آسان کند. لیبل رولی در اندازه ها، طرح ها و حتی جنس های بسیار مختلفی تولید می شوند که بسته به نوع کارایی که دارند مورد مصرف قرار می گیرند. در ادامه به بخشی از انواع مدل های لیبل رولی می پردازیم.

 

برای سفارش لیبل رولی و یا مشاوره می توانید با شماره ۳۳۱۱۸۳۲۸ تماس حاصل فرمایید

 

لیبل رولی از لحاظ جنس کاغذ

یکی از گزینه هایی که لیبل رولی را به انواع گوناگونی تقسیم می کند جنس کاغذ آن است. کاغذ لیبل های رولی مات یا براق هستند. جنس برخی از مدل های لیبل رولی می بایست نسبت به مکانی که مورد استفاده قرار می گیرد ضد آب یا معمولی باشند. در صورتی که در یک محیط مرطوب از لیبل رولی استفاده می کنید و یا آن را بر روی کالایی می چسبانید که ممکن است نشت رطوبت داشته باشد، می‌بایست از لیبل رولی با جنس پلی اتیلن استفاده کنید. برخی از لیبل ها نیز می‌بایست جنس لمینت داشته باشند. لیبل رولی پلیت روشن نیز یک مدل از این برچسب ها می‌باشد که تا حدودی در آن از نوعی فلز استفاده شده است.

 

ظاهر لیبل ها را خودتان انتخاب کنید

در بیشتر کمپانی های تولید لیبل رولی برای مشتری این امکان را ایجاد می کند که طرح به کار رفته در لیبل ها را شخصا انتخاب کنند. در صورت لزوم می توان از آرم یا برند خاصی بر روی این لیبل ها استفاده کرد و یا این که طراحی این برچسب ها را به دست کارشناسان سپرد. در هر صورت لیبل رولی که بر روی کالا قرار می گیرد نشان دهنده کیفیت و نوع محصول تولید شده در آن کمپانی است. از گزینه هایی که هنگام انتخاب و سفارش برچسب ها می توان در نظر گرفت استفاده از مواد BOPP دائمی است. که در این مدل ها  آرم و یا برند به صورت برجسته چاپ می شوند.

 

لیبل های رولی از لحاظ دوام

در صورتی که نیاز دارید لیبل های شما در برابر عناصر مختلفی، مقاومت بسیاری داشته باشند می توانید لیبل خود را متفاوت انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی از برچسب ها نیاز دارند که بسیار قوی و بادوام باشند و یا این که ضد آب بوده و یا در برابر روغن مقاومت کنند و چاپ و نوشته خود را از دست ندهند. بنابراین بهتر است قبل از سفارش لیبل خود محل کاربرد آن را کاملا مشخص کنید تا کارشناسان با توجه به آن، لیبل رولی متناسب در اختیار شما قرار دهند.

 

لیبل رولی با قابلیت نوشتن

یکی دیگر از گزینه هایی که در انتخاب لیبل می بایست در نظر بگیرید جنس برچسب از لحاظ نوشتن است. مات و براق بودن لیبل در روند استفاده از خودکار یا ماژیک بر روی آن تاثیر می گذارد. حتی ضد آب بودن یا نبودن نیز می تواند در این مسئله بسیار مهم باشد. اگر نیاز دارید در کنار چاپ هایی که بر روی لیبل شده است با ماژیک یا خودکار یادداشتی داشته باشید می بایست جنس متناسب با آن را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید از لغزندگی ماژیک بر روی آن استفاده کنید. معمولا این دسته از لیبل ها ضخامتی بیشتر از دیگر نمونه ها دارند.

Rate this post