چاپ کردن مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی یا پاسپورت فرآیند بسیار پر هزینه ای است اما هزینه ای که جعل این اسناد به دوش سازمان ها و کسب و کارها تحمیل می کند، بسیار بسیار بیشتر است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چگونه می توان با کمک هولوگرام های اختصاصی از مدارک امنیتی محافظت کرد و با آسیب های ناشی از جعل آن ها مبارزه مرد.

مقرون به صرفه و اختصاصی

یک هولوگرام ساده، قیمت مناسب و اختصاصی می تواند یک ابزار بسیار قدرتمند در جنگ علیه جعل و کلاهبرداری باشد. قدمت این تکنولوژی به 70 سال می‌رسد اما هولوگرام ها همچنان یک راهکار مؤثر و کارآمد برای حفظ امنیت اطلاعات شخصی در برابر جعل، کلاهبرداری و دستکاری به شمار می روند.

تکنیک های مدرن به این معنا است که هولوگرام اختصاصی را می توان به سرعت تشخیص داد اما جعل صحیح و دقیق آن ها تقریباً غیرممکن خواهد بود. داده های تعبیه شده در دل هولوگرام ها را نمی توان کپی کرد و این یک روش برای محافظت از اطلاعات متفاوت اسناد و مدارک به شما می رود.

جای تعجب نیست که اغلب مدارک امنیتی هولوگرام دارند. هولوگرام های اختصاصی، قابلیت محافظتی فوق العاده خود را مدیون تکنیک های مبتکرانه و متفاوت هولوگرافیک هستند که مدام تغییر می کنند و به تکامل می رسند. جلوه های بصری و تکنیک علم مواد همواره در حال رشد و توسعه هستند تا تأثیر و کارآیی خود را به اوج برسانند، هم زمان فرآیند تولید مورد بازبینی قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که هولوگرام ها می توانند در دوره های طولانی مدت پاسخگوی نیاز صنایع مختلف باشند.

هولوگرام های ما می توانند از دارایی های شما محافظت کنند که این به معنای حفظ شهرت و آوازه خوب شما است. ما در طراحی و چاپ هولوگرام هایی تخصص داریم که نگرانی ها و دغدغه های شما را برطرف خواهند کرد. هولوگرام های سیناپک شامل فویل های هولوگرافیک، استیکرها و لیبل های هولوگرامی می شوند. اگر می خواهید درباره محصولات هولوگرافیک بیشتر بدانید، با ما در تماس باشید، کارشناسان ما به محض دریافت شماره تماس شما، با شما تماس می گیرند و می توانید به صورت رایگان با آن ها مشاوره کنید.

Rate this post