اگر برندتان مترادف با تولید محصولات باکیفیت و لوکس است، بنابراین هدف شما در زمینه بسته بندی آنها نیز از پیش مشخص است: باید به گونه‌ای بسته بندی و چاپ روی بسته بندی را انتخاب کنید که کاملاً با ماهیت لوکس محصولات شما هماهنگی داشته باشد. فقط در این صورت است که یکپارچگی کالای شما حفظ می‌شود و تصویری بی‌‌نقص از محصولات به مشتریان ارائه خواهد شد.

وقتی نوبت به بسته بندی محصول می‌رسد، مجموعه متنوعی از انواع جعبه ها و کارتن ها و روش‌های چاپ روی این بسته بندی ها وجود دارد که صاحبان کالا می‌توانند از میان آنها انتخاب کنند؛ اما حالا که محصول شما دارای سطح خاصی از کیفیت و ارزش است، هیچ چیز مانند هاردباکس نمی‌تواند برای بسته بندی کالای شما مناسب باشد. در عین حال باید توجه داشته باشید که طراحی و تولید هاردباکس را به کدام شرکت می‌سپارید چون کیفیت بسته بندی مورد نیاز شما باید مطابق با محصول مورد نظرتان باشد و همه شرکتهای تولید کننده بسته بندی نمی‌توانند از عهده این کار بر بیایند.

در مقاله امروز صنایع بسته بندی سینا، قصد داریم مدیران برند را در امر انتخاب بسته بندی مناسب راهنمایی کنیم و به آنها بگوییم که چرا هاردباکس بهترین انتخاب برای بسته بندی کالای لوکس به شمار می‌رود.

تمایل مشتریان به خرید هاردباکس

۱. مشتریان بیشتر مایل هستند کالاهایی را خریداری کنند که در هاردباکس بسته بندی شده

مدیران برند به خوبی آگاه هستند که بازار فروش کالاهای لوکس، فقط و فقط بر ایجاد مسیرهای خلاقانه و تاثیرگذار بر احساسات مشتریان تمرکز دارد. از همان لحظه اول کشف کالا در قفسه‌های یک فروشگاه، تا نگه داشتن محصول در دست و بعد از آن بسته گشایی کالای مورد نظر، تنها چیزی که بیش از همه ذهن مشتری را درگیر خود می‌کند، احساسی است که در نظر اول به آن کالا دارد.

مشتریان به دنبال دریافت حس لوکس بودن از همه جوانب چنین کالاهایی هستند و جعبه سخت همان چیزی است که می‌تواند دقیقاً همین نیاز مشتری را هدف بگیرد. به خاطر داشته باشید که هاردباکس های زیبا و خوش ساخت این قابلیت را دارند که توجه مشتری را در کسری از ثانیه به خود معطوف کنند.

اگر بسته بندی بتواند نظر مشتریان را جلب کند، آنها قطعاً می‌خواهند که کالا را بردارند و در دست بگیرند و بیشتر آن را بررسی کنند. اگر بسته بندی بتواند این ارتباط قوی را ایجاد کند، خرید پس از برخورد اولیه بسیار محتمل خواهد بود. وقتی برندها از شرکتهای چاپ و بسته بندی برای تولید یک هاردباکس سفارشی کمک می‌خواهند، باید به صورت مشترک تلاش کنند تا این بسته بندی به بهترین شکل خصوصیات ویژه محصولشان را نشان دهد و ارزش افزوده‌ای برای آن به همراه داشته باشد و باعث بهبود تجربه کلی مشتری از کالای آنها شود.

حفاظت هاردباکس از کالا

۲. هاردباکس از محصولات مخصوص خرده‌فروشی محافظت می‌کند

هاردباکس ها نه تنها برای ارتقای تجربه مشتری مفید هستند، بلکه نقش کاربردی ویژه‌ای هم در محافظت از محصولات دارند و از بروز خسارات تصادفی در آنها جلوگیری می‌کنند. هاردباکس ها با کیفیت بالایی تولید می‌شوند و می‌توانند به شکلی طراحی شوند که فضاسازی‌های اضافی نیز برای جایگیری کالا در آن مد نظر قرار بگیرد.

به این صورت، ایمنی محصول بیش از پیش حفظ خواهد شد. دیواره هاردباکس از متریال مقاوم ساخته می‌شود و درپوش و لبه‌های سفت و مستحکم دارد که می‌تواند به عنوان یک گزینه کاربردی برای ارائه کالا هم در نظر گرفته شود.

هاردباکس مخصوص گوشی

۳. هاردباکس ها می‌توانند گزینه‌ای چشمگیر برای نمایش و ارائه بهتر کالا باشند

برندهای لوکس ترجیح می‌دهند برای بسته بندی محصولاتشان از هاردباکس استفاده کنند، چون این نوع بسته بندی می‌تواند ارائه و نمایش کالای آنها را به بهترین شکل انجام دهد. در اکثر موارد، برندهای لوکس تصمیم می‌گیرند که کالای خود را در هاردباکس هایی به نمایش بگذارند که درِ آنها باز شده و در کنار جعبه قرار گرفته است.

بسیاری از هاردباکس ها می‌توانند با استفاده از متریالی ساخته شوند که لوکس بودن کالا را بهتر و بیشتر نشان دهد. استفاده از روکش‌ها و حتی پوشش داخلی براق و حتی چرمی برای هاردباکس می‌تواند جلوه خاص‌تری به بسته بندی محصولتان ببخشد. عنصر نمایش و ارائه محصول باعث شکل‌گیری پیوندی مستحکم بین خریدار و محصول خواهد شد. به همین خاطر نحوه نمایش محصول از اهمیت بسیار زیادی برای برندهای لوکس برخوردار است.

زیبایی طراحی هاردباکس

۴. گزینه‌های بیشماری برای طراحی بخش بیرونی هاردباکس وجود دارند

تا بدین جا درباره نقش طراحی داخلی هاردباکس در حفظ ایمنی و همچنین ارائه و نمایش کالا صحبت کردیم. حالا نوبت به تصمیم‌گیری درباره پوشش بیرونی هارباکس رسیده است.

هاردباکس ها به خاطر کیفیت عالی ساخت خود، می‌توانند روکش‌های متنوعی با گرماژ مختلف داشته باشند و این امر به هیچ وجه باعث از هم باز شدن بسته بندی یا خراب شدن آن نخواهد شد. برندهای لوکس می‌توانند از انواع روکش‌های شیک مانند روکش‌های پارچه‌ای، پلاستیکی، حریر، چوبی، چرمی، مخمل و حتی ترکیبی از همه این موارد برای بسته بندی هاردباکس استفاده کنند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره بهترین گزینه‌های بسته بندی برای محصول خود، از جمله هاردباکس، با مشاوران و کارشناسان ما در صنایع بسته بندی سینا تماس بگیرید و از این طریق فروش محصولات خود را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید در مورد شکل و سایز هارد باکس تان تصمیم درستی بگیرید، باید پیش از هر چیز کاربرد آنها را مشخص کنید. اگر نمی‌توانید درباره مناسب‌ترین شکل و سایز هارد باکس مورد نظرتان تصمیم بگیرید، یکی از اعضای تیم سیناپک با شما تماس می‌گیرد و راهنمایی‌های لازم را درباره طراحی جعبه سخت ارائه می‌دهد، کافی است فرم موجود در وب سایت صنایع بسته بندی سینا را پر کنید و یا با شماره 8328 3311 021 تماس بگیرید.

وقتی قرار است با یک متخصص حرفه‌ای جعبه همکاری کنید، کارتان بسیار ساده خواهد بود، کافی است اطلاعاتی از قبیل نوع کالا، جنس و کالای خود را برای سیناپک بفرستید تا آنها باقی کارها را برایتان انجام دهند. تیم طراحی سیناپک می‌توانند متناسب با نیازها و خواسته‌های شما بهترین هارد باکس های اختصاصی را طراحی کنند. فقط بگویید چه می‌خواهید و به دنبال چه هستید و بقیه کار را به سیناپک بسپارید.

Rate this post