قبل از پرداختن به مقاله، در صورتی که تمایل به سفارش برچسب هولوگرامی دارید می توانید از طریق صفحه هولوگرام اقدام، و یا با شماره ۳۳۱۱۸۳۲۸-۰۲۱ و یا ۳۳۱۱۸۳۳۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

وقتی مشتریان به یک قفسه فروشگاهی می‌رسند و مطمئن نیستند که کدام محصول را انتخاب کنند، فقط یک هل کوچک برای قرار گرفتن در مسیر درست لازم دارند. اهمیت برچسب هولوگرامی که برای محصولتان انتخاب می‌کنید می‌تواند حکم همان هل کوچک را داشته باشد؛ انگیزه جدیدی که باعث می‌شود خریدار چشم از کالای شما برندارد. به همین خاطر بعضی از برندها به دنبال هولوگرام های 3 بعدی و جذاب هستند تا درست جلوی مشتریان بالقوه قد علم کنند.

استفاده از برچسب‌های هولوگرامی بهترین روش برای متمایز شدن از رقباست.

استفاده از لیبل‌های هولوگرامی یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه خریداران به حساب می‌آید. انگار برق و جلای این برچسب‌ها، مشتری را با صدای بلند به سمت خود فرامی‌خواند! وقتی محصولی از قفسه فروشگاه برداشته شد و در دستان مشتری جای گرفت، احتمال خریده شدن آن به شدت افزایش می‌یابد. ‌پس خوب است با اندکی اطمینان‌بخشی مضاعف از طریق برچسب معتبر، این خرید را قطعی کنید.

چه کسی از لیبل‌های هولوگرامی استفاده می‌کند؟

طراحی هولوگرام برای محصولات مصرفی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکثر اوقات این نوع برچسب‌های را روی چنین کالاهایی مشاهده می‌کنیم:

  • محصولات آرایشی و بهداشتی: مثل شامپو، لوازم آرایش، خمیر دندان و غیره
  • مواد غذایی: مثل خوشبو‌کننده‌های دهان، مکمل‌های غذایی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا
  • آیتم‌های امنیتی: مثل تگ لباس‌های داخل فروشگاه، کالاهای بسیار گران‌قیمت و غیره
  • محصولات مخصوص کودکان: عکس‌برگردان‌های کودکانه، برچسب روی جعبه اسباب‌بازی‌ها و غیره

خریداران این نوع از اجناس، می‌خواهند به طریقی به انتخاب خود اعتبار ببخشند. الگوهای براق موجود در لیبل هولوگرام، همان چیزیست که جذبشان می‌کند. هولوگرام‌ها باعث می‌شوند خریدار با اطمینان و شیفتگی بیشتر محصول را بردارد و بخواهد که اطلاعات بیشتری درباره آن به دست آورد.
هر کدام از انواع الگوهای بصری در برچسب‌ هولوگرام، مزایای خاص خودش را دارد. در اینجا می‌بینیم که چطور می‌توانید از برچسب هولوگرام برای جلب توجه خریدار استفاده کنید.

برچسب‌های هولوگرامی

اگر تا به حال متوجه این موضوع شدید که کالایی خیلی ناخودآگاه در دستان شما قرار گرفته و قصد خریدش را دارید، به برچسب روی آن دقت کنید؛ چون به احتمال زیاد برچسب هولوگرامی دارد.
هولوگرام‎ها از نوعی فویل نقره‌ای منشور مانند ساخته شدند که جلوه‌ای 3بعدی به آنها می‌بخشد. متریال به کار رفته در ساخت این برچسب‌ها متنوع است و می‌توانید از این موارد برای ایجاد افکت‌های رنگین‌کمانی، کریستالی، جرقه‌ای و الگوهای بسیار زیاد دیگر استفاده کرد. وقتی از این افکت‌ها در کنار طراحی اختصاصی شما استفاده می‌شود، جذابیت محصولتان فوراً چندین برابر خواهد شد.

یکی از استنباط‌های نادرست درباره لیبل هولوگرامی این است که تصور می‌شود این برچسب فقط و فقط از متریالی یک لایه ساخته شده. البته این یکی از روش‌های تهیه برچسب است، اما روش‌های دیگری نیز وجود دارد. از مهر فویل داغ هم می‌توان برای ایجاد الگوهای متنوع روی برچسب استفاده کرد. با چاپ چندین باره روی فویل هولوگرامی که به رنگ دلخواه شما انتخاب شده، می‌توانید جلوه‌ای متالیک به برچسب نهایی خود ببخشید.از لیبل‌های هولوگرامی می‌توان روی تگ لباس‌های گران‌قیمت و خاص هم استفاده کرد. اگر تا به حال اقلام ورزشی اوریجینال یک تیم ورزشی را خریداری کرده باشید، حتماً دیده‌اید که لوگوی آن به صورت هولوگرامی روی تگ لباس چاپ شده. از آنجا که روند پیچیده و پرهزینه تهیه چنین برچسب‌هایی باعث جلوگیری از هرگونه کپی‌برداری می‌شود، لیبل‌های هولوگرامی نمادی استاندارد به حساب می‌آیند که در همه جای دنیا به عنوان نشان اصالت محصول شناخته می‎شوند.

برچسب‌های هولوگرامی درخشان

این نوع برچسب‌ها عموماً برای محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارند. تولیدکنندگان این محصولات، از رنگ و لعاب درخشان لیبل‌ها برای باطراوت نشان دادن ردیف محصولات خود در فروشگاه‌ها بهره می‌برند. به طور مثال در صنعت تولید لاک ناخن دیده شده که تولید‌کننده برچسبی را برای شیشه کوچک محصولش انتخاب می‌کند که با دقت زیاد، یادآور رنگ ماده داخل شیشه باشد. با این رویکرد، انتخاب محصول هم برای مشتری ساده‌تر خواهد شد. خیلی وقت‌ها بدون باز کردن در شیشه و به خطر انداختن محتویات آن، می‌توان با اطمینان و رضایت محصول را خریداری کرد.

استفاده از برچسب‌های هولوگرامی براق گاهی ممکن است پیچیده باشد. به خصوص زمانی که می‌خواهید آن را به رنگ خاصی تهیه کنید که کاملاً با محصول هماهنگی داشته باشد. همه دستگاه‌های چاپ نمی‌توانند از پس این ماموریت برآیند.
اگر محصولی دارید که نمایش رنگ آن امری بسیار ضروری به حساب می‌آید، اول از همه دستگاه چاپگر خود را بسنجید تا مطمئن شوید که تجهیزات لازم برای تولید چنین برچسبی را در اختیار دارید یا خیر.

ترکیبی از برچسب‌های هولوگرام و برچسب‌های براق

برچسبی که روی بسته‌بندی اسباب‌بازی کودکان به چشم می‌خورد، اغلب از نوع ترکیبی است. ترکیبی از خصوصیات امنیتی هولوگرام و جذابیت بصری برچسب‌های برق‌. ظاهر لیبل‌ها باعث مجذوب شدن کودکان خواهد شد که به طور معمول به سمت اشیای براق کشیده می‌شوند.

ترکیبی از هولوگرام و درخشش هرگز اشتباه نمی‌کند. با تولید‌کننده برچسب محصولاتتان مشورت کنید و اطلاعات کافی درباره چیزی که می‌خواهید با برچسب محصولتان نشان دهید را در اختیارش قرار دهید. او شما را راهنمایی می‌کند که چطور به موثرترین روش، این دو را با هم ترکیب کنید.

سوال: آیا تا به حال استفاده از برچسب هولوگرامی را مد نظر قرار داده‌اید؟ پاسخ به این سوال، سرنخ‌های بسیار زیادی درباره نیاز محصول و انتظارات شما از لیبل منحصر به فرد آن در اختیارتان قرار می‌دهد.

استفاده همزمان از هر دون نوع برچسب، اگر با انتخاب دقیق الگو و ویژگی‌های امنیتی همراه باشد، به مطرح شدن برند شما بسیار کمک خواهد کرد. اگر شما یا سازنده لیبل، چاپگری در اختیار دارید که می‌تواند به شکلی نرم و روان، این دو ویژگی را با هم ترکیب کند و محصول نهایی بی‌نقصی تولید کند، حتماً آن را امتحان کنید. بدین شکل شانس بسیار بیشتری برای جذب مشتری و در نتیجه کسب آمار بهتر فروش خواهید داشت.

اگر به لیبل‌های هولوگرامی علاقه دارید و مایلید اطلاعات بیشتری درباره آنها به دست آورید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی بخواهید.

همچنین می توانید از طریق مطالعه مقاله لیست قیمت هولوگرام، هزینه ای که باید برای این لیبل بپردازید را محاسبه کنید.

Rate this post