لیبل رولی ( برچسب رولی ) تنوع بسیار زیادی دارند که همین موضوع آنها را با به گزینه‌ای ایده‌آل برای مصارف سازمانی و شخصی تبدیل می‌کند. لیبل‌ رولی با پوشش سفارشی تضمین می‌کنند که لوگوی شما روی برچسب‌های سفارشی برای محصولات تجاری مختلف یا هدایای جذاب برای رویدادهای خاص، خواهد درخشید.

 

در صورتی که تمایل به سفارش لیبل رولی دارید با کارشناسان ما با شماره ۳۳۱۱۸۳۲۸-۰۲۱ و یا ۳۳۱۱۸۳۳۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

لیبل‌ رولی شفاف

برای یک گزینه بسیار ویژه و زیبا، عبارات و تصاویر مورد نظر خود را روی لیبل‌های رولی شفاف چاپ کنید. برچسب‌های رولی شفاف که از متریال BOPP (پلی پروپیلن دومحوری) تهیه می‌شوند با استحکام و شفافیت بالا، جلوه‌ای خاص به بسته‌بندی محصولتان می‌دهند و روی هر سطحی زیبا به نظر خواهند آمد.

 

لیبل‌ رولی مقاوم

اگر محصول شما باید در برابر عناصر مختلف مقاوم باشد، برچسب آن هم همین شرایط را دارد! با استفاده از چسب‌های بسیار مقاوم می‌توان لیبل محصول شما را به هر شکل و اندازه‌ای تولید کرد و مطمئن بود که به اندازه محصول دوام دارد. برچسب‌هایی که بر پایه پلاستیک تولید می‌شوند، در عین استحکام، در برابر آب و روغن هم مقاوم هستند و مهم نیست که محصول و بسته‌بندی چه شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند، این لیبل رولی هم با قدرت روی بسته‌بندی باقی خواهد ماند.

 

لیبل‌های رولی فویلی

می‌خواهید بدون تحمیل هزینه‌های کمرشکن، برچسب رولی محصولتان را وارد مرحله جدیدی کنید؟ برچسب‌های رولی فویلی، پوششی خیره‌کننده و لوکس به هر محصول یا هدیه‌ای می‌بخشند. این لیبل‌ها که معمولاً به رنگ‌های نقره‌ای و طلایی موجود هستند، می‌توانند به هر شکل و اندازه‌ای تولید شوند. امکان چاپ لوگو یا طرح اختصاصی شما روی این برچسب‌ها وجود دارد. نکته جالب توجه دیگر این است که می‌توانید با استفاده از ماژیک‌های دائمی روی این لیبل‌ها بنویسید، یعنی هر طور که مایل باشید می‌توانید آنها را سفارشی‌ کنید.

 

لیبل‌های رولی مات

برچسب‌های رولی مات با ظاهری شیک و مدرن برای محصولاتی مناسب هستند که اطلاعات دقیق و منحصر به فرد دارند. لیبل‌های رولی مات ضد آب هستند و می‌توانید با استفاده از خودکار، مداد و ماژیک روی آنها بنویسید و مطمئن باشید که اطلاعاتی از قبیل تاریخ انقضای دقیق، تاریخ تولید یا طعم و اسانس کاملاً برای مشتری قابل مشاهده است، بدون اینکه زیبایی‌های خاص برندتان را از بین ببرد.

 

لیبل‌ رولی کاغذی

این نوع از برچسب‌ها برای افراد و کسب و کارهایی مناسب است که به تعداد زیادی لیبل با قیمت مناسب نیاز دارند. از برچسب‌های سفارشی برای متریال تبلیغاتی محصولات یا برندها هم استفاده می‌شود. این برچسب‌ها به راحتی از رول جدا می‌شوند، به همین خاطر می‌توانید تعداد زیادی از آنها را به راحتی در رویدادهای تبلیغاتی مختلف به مشتریان بالقوه هدیه دهید. چسب‌های لمینتی و دائمی هم باعث می‌شوند که لوگو و طرح‌های اختصاصی به خوبی روی بسته‌های ارسالی باقی بمانند.

 

لیبل‌ رولی قابل درج

برچسب‌های قابل درج، بهترین راهکار برای سفارشی‌سازی دستی لیبل‌ها به شمار می‌روند. با استفاده از ماژیک دائمی، خودکار یا مداد می‌توان عبارات و اطلاعات مورد نظر را روی این برچسب‌ها که ضخامت مناسبی دارند، درج کرد. به طور مثال بعضی از محصولات با توجه به خصوصیاتشان، دارای تاریخ‌های انقضا، وزن، رایحه یا اسامی متفاوت هستند. به همین خاطر لیبل‌های رولی قابل درج بهترین گزینه برای انتقال این اطلاعات متنوع خواهند بود. پوشش مات این نوع برچسب‍ها کار نوشتن روی آن را بسیار ساده می‌کند. بدین صورت شما می‌توانید با توجه به نیاز محصولتان، برچسب رولی را در اندازه‌ها و اشکال مختلف سفارش دهید و سپس اطلاعات مورد نظر را به صورت دستی روی آن بنویسید.

بسیاری از تولیدکنندگان برچسب رولی، ابزار آنلاینی برای طراحی برچسب هم در اختیار سفارش‌دهندگان قرار می‌دهند که مشتری می‌تواند با استفاده از آن تصویر یا لوگوی خود را آپلود کرده یا از بین هزاران قالب آماده، یکی را انتخاب کند و به شکلی کاملاً تعاملی طرح برچسب دایکات خود را پیش از چاپ لیبل‌های رولی ببیند.

برای اطلاع از انواع چسب های لیبل و نوع کاربرد آنها مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

Rate this post