در مقاله انواع برچسب به صورت کامل در مورد برچسب ها و موارد مصرف هر کدام صحبت کردیم، اما واقعا بهترین برچسب کدام است؟ برای انتخاب بهترین لیبل معیار های مختلفی وجود دارد که به نسبت محصولات شما و کاربرد های هر یک متفاوت میباشد. در این مقاله سعی میکنیم درباره هر مورد مصرفی، بهترین برچسب آن را معرفی کنیم.

بهترین برچسب برای دارایی های شرکت

برچسب اموال شرکت سلامت نوشان نارون

اموال یک شرکت مهم ترین و با ارزش ترین دارایی البته بعد از منابع انسانی هستند. برای کنترل، رهگیری و جلوگیری از سرقت سرمایه های شرکت، بهترین برچسب، برچسب اموال یا لیبل اموال است. برچسب اموال دارای قدرت چسبندگی زیاد است و کد کالا به همراه اسم شرکت و بارکد مربوطه روی آن میخورد.

بهترین برچسب برای محصولات دارای گارانتی

هولوگرام دو بعدی ماریاتل

محصولات دارای ضمانت مانند انواع تلفن همراه، قطعات و لوازم یدکی خودرو یا لپتاپ (مجتمع چاپی سیناپکینگ سابقه طولانی همکاری با برند های مطرح گوشی دارد.) از آنجایی که تقلب و یا باز شدن جعبه باعث مخدوش شدن گارانتی و خدمات پس از فروش میگردد، زدن لیبل یا برچسب اهمیت پیدا میکند.

بهترین لیبل برای این دست از محصولات، استفاده از هولوگرام های آماده، دو بعدی یا سه بعدی است که بعنوان مثال شرکت داریا همراه، بزرگترین خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران از مجتمع سیناپکینگ هولوگرام های سه بعدی سفارش میدهد. پس بهترین انتخاب برای گارانتی محصولات، استفاده از برچسب هولوگرامی است.

بهترین لیبل برای پوشاک

بهترین برچسب رای پوشاک

فضای روی پوشاک، مبلمان یا لوازم خانگی پارچه ای برای لیبل های چسب دار زیاد مناسب نیست، به همین دلیل از برچسب های کغذی یا پارچه ای برای انتقال اطلاعات استفاده میکنند. البته باید توجه داشت که در این صنعت بخصوص در ایران تقلب بسیار دیده میشود و به راحتی لیبل برند های معروف در پوشاک کپی برداری میشود.

با استفاده از برچسب پارچه ای اطلاعاتی مانند نحوه شستشو با آب سرد یا گرم، پودر دستی یا ماشینی، جنس پارچه و رعایت نکات ایمنی مطرح میشود. البته برخی مواقع جملات انگیزشی و خلاقانه ای روی لیبل پوشاک زده میشود.

بهترین برچسب برای محصولات آرایشی بهداشتی

بهترین لیبل برای محصولات لوکس

برای برچسب زنی روی محصولات باید طبقه بندی مناسبی انجام داد. بسته بندی محصولات آرایشی و لوکس به نوعی هستند که ارزش هزینه بیشتر برای جلب توجه مصرف کننده را دارند. بهترین انتخاب برای برچسب این دست محصولات، برچسب تاشو یا fold-out میباشد. این نوع لیبل ها دو لایه ای بوده و زیر لایه ی اصلی، اطلاعاتی درج شده است و لایه رویی به راحتی به جای قبلی برمیگردد، مانند شکل بالا.

بهترین لیبل برای کالاها و محصولات مصرفی

معمول ترین انتخاب برای برچسب زنی روی محصولات و کالاهای مصرفی، استفاده از لیبل پشت چسب دار است. این لیبل ها از لحاظ قیمت به صرفه ترین و به نوعی بهترین انتخاب برای کالاهای مصرفی است. اگر نیاز به برچسب در محیط کثیف و روغنی دارید بهتره از برچسب pvc بجای لیبل پشت چسبدار استفاده کنید. چرا که لیبل کاغذی مقاومت کمتری نسبت به نوع PVC دارد.

بهترین شرکت تولید لیبل و برچسب در تهران

داخل کارخانه سیناپک

معیار های گوناگونی جهت انتخاب بهترین شرکت برای سفارش لیبل و سایر برچسب ها وجود دارد که مختصرا به برخی اشاره میکنیم:

  1. جنس و کیفیت برچسب تولیدی
  2. قدمت، نمونه کار و همکاری با صنایع مختلف
  3. قیمت و تنوع طرح های تولیدی

مهم ترین عامل در انتخاب بهترین شرکت چاپی در تهران کیفیت لیبل های تولیدی و سفارشی مجتمع چاپی است. سیناپکینگ با تجهیزات به روز و استفاده از بهترین مواد اولیه سفارشی خارجی متخصص در تولید انواع هولوگرام و برچسب های امنیتی است.

قدمت شرکت چاپی سینا، حدود ربع قرن تجربه و همکاری با برند های معتبری همچون آریا شیمی، گلدیران، داریا همراه و ... میباشد. برای مشاهده برند های مطرح سفارش دهنده از سیناپکینگ اینجا را لمس کنید.

قیمت و تنوع طرح های تولیدی به کیفیت برچسب و هولوگرام برمیگردد. تناسب قیمت و کیفیت خیلی وقت است که فراموش شده ولی سیناپکینگ قصد احیای بالاترین کیفیت در برابر قیمت مناسب را دارد. برای مشاهده تنوع طرح های تولیدی ما نیز میتوانید نمونه کار های سیناپکینگ را مشاهده نمایید.

Rate this post