شکی نیست که دختر ها جواهرات زندگی هر پدر و مادری هستند. اما هنگامی که روز تولد آن ها فرا می رسد، خرید کادو تولد برای دختر واقعا دشوار است. در این مقاله به چندین ایده جذاب برای کادو تولد دختر اشاره کردیم و امیدواریم بتوانید با خرید یکی از آن ها دختر های جوان از بچگی تا بزرگسال را خوشحال کنید.

در مقاله اصلی کادو تولد به بیش از 20 مورد از بهترین کادو های خاص و به یاد ماندنی برای دختر، پسر، پدر و مادر اشاره کردیم. در ادامه بطور خاص برای تولد دختر های زیبا و عزیز، اکثر کادوهای جذابی که می توانید خریداری کنید را آماده کرده ایم: از هدیه های ارزان قیمت اما با ارزش، تا گزینه های گران قیمت و جذاب.


راهنمای انتخاب کادو تولد برای دختران

راهنمای انتخاب کادو تولد برای دختران

قبل از اینکه برای خرید کادو تولد به بازار بروید، دانستن چند نکته کمک کننده است:

  • رده سنی

قبل از خرید برای دختران حتما محدوده سنی او را در نظر بگیرید. اگر میخواهید کتاب بخرید، کتاب مناسب کودک با نوجوان و همینطور جوانان متفاوت است.

  • امنیت

اگر میخواهید بهترین هدیه برای تولد دخترتان را بخرید، دنبال کالاهایی باشید که کاملا بی خطر باشند. قبل از خرید به این آگاه باشید که سن او به حدی رسیده است که خطر متوجه او نشود.

  • شناخت علایق دختر

بهترین هدایا معمولا چیزهای گران قیمت نیستند بلکه آن هایی هستند که با دقت فراوان و با توجه به شناخت سلایق دختر شما خریداری شوند. حتی ساخت جعبه کادو به دست خود شما، نشان دهنده میزان توجه به اوست. گاهی اوقات است که ما به یک هدیه علاقه زیادی داریم، در صورتی که علایق دختر ما چیز دیگریست و این را باید متوجه شویم.

همچنین قبل از اینکه به فکر هدیه ریدن برای تولد دخترتان باشید، به این فکر کنید که تا چه اندازه هدیه و بسته بندی کادو با معیار های فرهنگی خانواده شما مطابقت دارد.


کادو تولد برای دختر بر اساس سن

کادو تولد برای دختر بر اساس سن

  • هدیه تولد برای دختر بچه 4 ساله
  • هدیه مناسب برای دختر 6 ساله
  • کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله
  • بهترین هدیه تولد برای دختر 9 ساله
  • کادوی تولد برای دختر 10 ساله
  • کادوی تولد برای دختر ۱۱ ساله
  • کادوی تولد برای دختر 13 ساله
  • کادو تولد برای دختر 17 ساله
  • کادو تولد برای دختر 18 ساله
  • کادو تولد برای دختر 20 ساله
  • کادو تولد برای دختر 23 ساله

بطور کلی اگر بخواهیم سن دختران جوان را برای کادو تقسیم بندی کنیم، به 3 دسته می رسیم که تمامی سنین زیر را در بر می گیرد:

  1. کادو تولد در بخش اول را می توان برای دختر بچه تا 10 سالگی در نظر گرفت که علایق و ویژگی های مشابهی دارند.
  2. در بخش دوم، کادو تولد را باید برای دختران نوجوان در نظر گرفت که از سن 10 تا 18 سالگی را در بر می گیرد.
  3. از 18 سالگی به بالا هم دختر احساس رشد بالایی در خود می کند و به دختری جوان و قبراق تبدیل می شود و طبعا سلایق متفاوتی با قبل دارد.

18 ایده کادو تولد برای دختر بچه (4 تا 10 سال)

  1. خمیر بازی و مداد شمعی رنگی

خمیر بازی و مداد شمعی رنگی: کادو تولد متفاوت برای دختر بچه

بچه ها بخصوص دختران عاشق بازی با رنگ های مختلف هستند. اگر خمیر بازی رنگارنگی برای تولد به آن ها هدیه دهید قطعا تا چندین روز سرگرم آن می شوند. جعبه مداد رنگی هم ایده ای جالب برای کادو تولد به دختر بچه هاست تا ذوق خود را روی کاغذ بکشند.

  1. عروسک پاپی یا خرس مهربون

عروسک پاپی یا خرس مهربون به عنوان کادو تولد

عروسک پشمالو و نرم ممکن است اولین دوست دختر شما بشود. برخی از این عروسک های پشمالو به هنگام فشار دادن آهنگ های متنوعی یا جمله همیشگی I Love U را می خوانند! J

  1. گوی موزیکال یا شب تاب (چراغ خواب کودک چرخشی)

گوی موزیکال یا شب تاب (چراغ خواب کودک چرخشی)

بچه های کوچک عاشق چراغ های شب تاب هستند و والدین هم عاشق خوابیدن به موقع کودک! نور تابیده شده از این گوی ها در تاریکی اتاق کودک، آرامشی به او می دهد که گویا سحر شده است.

  1. عروسک باربی

عروسک باربی برای کادو تولد دختر بچه

عروسک باربی دیزنی یا لباس آن ها که قطعا در کارتون های مختلف دیده است، هدیه تولدی جذاب است که به او یادآوری می کند در هر سنی پرنسس مادر و پدر است.

  1. ست آشپزی و آشپزخانه

ست آشپزخانه برای هدیه تولد کودک

خرید ست های آشپزی برای خاله بازی یا یک آشپرخانه مدرن با تمام وسایل تفاوتی نمی کند، به هر حال هدف یک چیز است: خرید کادویی برای دختر بچه که او را خوشحال کند.

  1. کتاب مصور و سه بعدی

کتاب مصور برای دختر بچه

کتاب های کودکان مانند کتاب های فانتزی دکتر زوس (گربه کلاه به سر) یا قصه های حسنی، علاوه بر آموزش مفاهیم مهم باعث می شود کودکان از بچگی با کتاب ها انس بگیرند و کتاب خواندن تبدیل به یک عادت برای آن ها بشود.

  1. دوچرخه کودک

کادو تولد: دوچرخه کودک

خرید دوچرخه کودک برای دختر بچه به او فرصتی می دهد تا مهارت جدیدی را تمرین کند، استقلال کسب کند و همزمان ورزش عالی انجام دهد. این دوچرخه باید از نظر بصری نیز برای او جذاب باشد. در دوچرخه از رنگ های روشن زیادی استفاده شده باشد و وسایل تزئینی از دسته های دوچرخه آویزان باشد!

  1. اسکوتر ساده و برقی برای کودکان

کادوی اسکوتر ساده و برقی برای کودکان

خرید اسکوتر برای کادو تولد؟ ایده بسیار جذابی است. اسکوتر چه دستی و چه برقی، می تواند تا سال ها همراه دختران جوان باشد و علاوه بر سرگرمی، به تناسب اندام آن ها کمک کند.

  1. برج هیجان

اسباب بازی برج هیجان

دیدن اینکه چه کسی می‌تواند طولانی‌ترین زمان برج هیجان را پابرجا نگه دارد، برای کل خانواده سرگرم‌کننده است و بازی‌ ایست که دخر بچه شما برای سال‌های آینده از آن لذت خواهد برد.

  1. بازی های فکری و آموزنده

بازی های فکری برای کودکان

در این سن بحث آموزش و تفکر خیلی به کمک کودکان می آید. خرید بازی های فکری مانند لونپوس، کیت های آموزشی، بازی های ساختنی و … علاوه بر سرگرمی، باعث تقویت حافظه و تحلیل دختر بچه نیز می شوند.

  1. گوشواره و گردنبند با طرح اسم

گوشواره و گردنبند با اسم برای دختر بچه

خرید یک گوشواره زیبا می تواند باعث خوشحالی دختربچه هایی که تازه گوش خود را سوراخ کرده اند، شود. از طرفی اگر این گوشواره یا گردنبند با نوشته اسم خودشان باشد، خیلی ذوق می کنند؛ حتما امتحان کنید.

  1. اسباب بازی لگو طرح های مختلف

اسباب بازی لگو برای تولد دختر بچه

این یک کادوی واقعا گران قیمت اما بشدت جذاب است. لگو علاوه بر کیفیت بالا، در سطح جهان به عنوان اسباب بازی فوق العاده معروف است. لگو در طرح های مختلف مانند کلاسیک، شهر، ماشین، خانه درختی و … برای خرید وجود دارد.

  1. توپ پرنده

توپ پرنده: ایده جذاب کادو تولد برای دختر

یک توپ پرنده رنگی که با قدرت دو پروانه بالای سرش روی هوا معلق می ماند و برای وقتی با دختر خود به پارک می روید، می تواند اوقات فراغت شما را شاد کند.

  1. کیت مانیکور و لاک رنگی برای دختر

کیت مانیکور و لاک رنگی برای دختر

با خرید پک مانیکور فانتزی و لاک های خوش رنگ برای دختر خود، نهایت خوشحالی را به او هدیه دهید.

  1. کنسول بازی فانتزی و قابل حمل

نینتندو سوییچ لایت ایده ای جذاب

اگر قصد خرید یک کنسول بازی برای دختر کودک خود را دارید؛ بهتر است بجای هزینه های کوتاه مدت چند صد هزار تومانی برای خرید دسته بازی های بی کیفیت که بعد از چند هفته خراب می شوند به فکر خرید یک کنسول با کیفیت باشید. کنسولی که برای کودکان پیشنهاد می شود، نینتندو سوییچ لایت است که به راحتی در دست جا میشود و می توان با آن بازی کرد.

علاوه بر کیفیت بالای ساخت این کنسول و بازی های فانتزی و زیبا، شکل کاور این کنسول به رنگ های مختلفی است که می تواند بسیار جذاب باشد.

  1. میکروسکوپ برای خانوم دکترا

هدیه تولد میکروسکوپ

وقتی صحبت از علم می شود، دختر ها حرف های زیادی برای گفتن دارند. یکی از راه های شناخت علم هم تجربه کردن است. با خرید یک میکروسکوپ به عنوان کادو تولد، می تواند اجزای هر چیزی را بررسی کند و ساعت ها سرگرم شود.

  1. مجموعه دایره المعارف گنج دانش

مجموعه گنج دانش

مجموعه گنج دانش اثر دکتر بابک اعتمادی، یکی از بهترین کتب در حوزه دایره المعارف است که دید کودکان را برای ورود به دنیا باز می کند. این مجموعه از فناوری، دایناسور، بدن انسان و نامداران گرفته تا علم بشر از ابتدا را مورد تحلیل قرار داده و با زبانی ساده و روان نگارش کرده است.

  1. لباس جدید و فانتزی

لباس به عنوان کادو تولد برای دختر

خرید لباس دخترانه یکی از معمول ترین کادو های تولد است اما اگر با سلیقه همراه باشد، می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

منبع: gifts-for-her


9 ایده کادو تولد برای دختر نوجوان (10 تا 18 سال)

  1. ریسه LED یا نوار ال ای دی رشته ای با گیره

ریسه LED یا نوار ال ای دی رشته ای با گیره

چراغ های رشته ای LED با رنگ ها مختلف به همراه گیره برای آویزان کردن عکس های چاپی ایده جالبی برای هدیه تولد به دختران نوجوان است. اگر این ریسه زیبا همراه بشود با خرید یک دوربین پولاروید برای چاپ تصاویر به لحظه که فوق العاده می شود.

  1. هدایای تکنولوژی و هوشمند

سات هوشمند به عوان کادو تولد

خرید یک گوشی میان رده، پاوربانک، هندزفری بلوتوثی (البته اصل) و یا مچ بند سلامتی کاملا مطابق میل دختران نوجوان است. درست است این هدایا کمی گران قیمت هستند، اما می توانید با همکاری همگی اعضای خانواده، او را بسیار شاد کنید.

  1. قاب گوشی با طرح دلخواه

قاب گوشی دخترانه

در مورد این ایده جذاب در مقاله ایده های هدیه تولد صحبت کرده ایم. مطمئنا پدر و مادر هر دختر نوجوان، سلیقه و علایق او را می شناسند. به انیمه علاقه دارد یا سریال فرندز؟ برای هر کدام طرح های زیادی وجود دارد که می توانید برای کادو تولد تهیه کنید. همچنین می توانید از طریق مطالعه مقاله بهترین کادو تولد برای مادر ایده هایی برای تولد مادران عزیز تر از جان بدست آورید.

  1. محصولات مراقبت از پوست و مو

محصولات مراقبت از پوست برای کودکان

با هدیه دادن انواع محصولات مراقبتی خاص برای نوجوانان، می توانید به او نشان دهید تا چه اندازه مراقب سلامتی دختر خود هستید.

  1. زیورآلات و طلا

بدلیجات به عنوان کادو تولد دختر

خب فکر نمی کنم خانمی از دستبند، گردنبند، گوشواره و یا النگو طلا بدش بیاید. علاوه بر این دختران نوجوان از دستبند های فانتزی و بدلیجات هم استقبال می کنند. خرید این زیورآلات به عنوان کادو تولد هم ایده جذابی است.

  1. انواع لباس و کفش

لباس و کفش برای دختر نوجوان

دختر ها در این سن به مد اهمیت زیادی می دهند و جلب توجه برای آنها خیلی مهم است. خرید انواع لباس و کفش مطابق با مد روز به عنوان کادو تولد برای دختران نوجوان مطمئنا باعث خوشحالی آنها در روز تولدشان می شود.

  1. گل و گیاه

هدیه دادن گل و گیاه برای تولد دختر

یکی از اجزای جدانشدنی هر جشن تولد، خرید گل برای شخصی است که دوستش دارید. حال اگر این گل و گیاه مجموعه ای باشد از چند کاکتوس یا با شکلی زیبا از یک گیاه بونسای، قطعا ارزش زیادی برای شخص متولد شده دارد.

  1. هدفون

خرید هدفون برای تولد دختر

در بخش تکنولوژی گریزی به هندزفری بلوتوثی زدیم اما ایرپاد را معرفی کردیم. هدفون های وایرلس یکی از بهترین کادو هایی است که می تواند دختران نوجوان را بسیار خوشحال کند.

  1. ست لاک رنگی

ست لاک برای دختران

دختران در این سن به زیبایی و آراستگی خود اهمیت زیادی می دهند. با خرید یک ست کامل از لاک با کیفیت می توانید او را در روز تولدش خوشحال کنید.

ایده کادو تولد برای دختر جوان (18 سال به بالا)

  1. کیت کامل لوازم آرایشی مرغوب
  2. کیف لوازم آرایشی شیک
  3. برس حرارتی و اتو مو
  4. بوت و چکمه

در این مطلب سعی شد تا جای ممکن ایده های خلاقانه برای خرید کادو تولد برای دختران را با شما در میان بگذاریم. برخی ایده های خلاقانه هم هستند که برای همه مناسب هستند و در مقاله کادو تولد تمام آن ها را با شما در میان گذاشتیم.

5/5 - (1 امتیاز)