قدردانی از زحمات مادر قطعا با هیچ کادویی قابل جبران نیست و هر کدام از ما دوست داریم بهترین کادو تولد برای مادر را خریداری کنیم یا با هنر دست خود آن را بسازیم. در این مقاله به برخی از بهترین هدایا، کادو های با معنی و خاص اشاره کرده ایم و امیدواریم شما نیز با استفاده از این ایده ها، بهترین کادو را برای مادر عزیز تر از جان تهیه کنید.

پیش از شروع توضیح در مورد انواع کادو ها، پیشنهاد می کنیم به مقالات زیر نیز سری بزنید؛ شاید ایده دوست داشتنی کادو برای مادر شما نیز در این مقالات باشد:

ایده های جذاب کادو تولد برای مادر

مادر های ایرانی بخصوص از فرزندان خود انتظار چندانی برای خرید کادو های گران قیمت ندارند و همین که تن سالم و سلامتی داشته باشند، برای آن ها کفایت می کند. از طرفی برای فرزندان هم بسیار مهم است که با خاص ترین کادو ها و بهترین هدایا در روز تولد مادر، او را سورپرایز کنند.

بدون مقدمه چینی به سراغ بهترین کادو ها برای مادر برویم:

  • لوازم آشپزخانه

لوازم آشپرخانه ایده خوبی برای کادو تولد مادر

در مقاله کادو های خاص برای تولد به بیش از 20 مورد از هدایایی که بشدت می تواند نزدیکان و کسانی که دوستشان دارید را سورپرایز کند؛ اشاره کردیم. لوازم آشپزخانه شاید به اندازه آن هدایا سورپرایز کننده نباشد، اما برای مادرانی که اغلب بهترین و خوشمزه ترین غذا ها را درست می کنند، گزینه مناسبی برای هدیه تولد است.

با توجه به قیمت بالای ست های قابلمه و ظروف، این هدیه کمی گران قیمت می شود اما اگر به یکی از این ظروف واقعا احتیاج داشته باشد، کادویی ماندگار و پر استفاده خواهد شد.

  • تابلو هنری

تابلو نقاشی برای هدیه به مادر

تابلو یکی از کادو های مورد علاقه مادران است. بخصوص هنگامی که تابلو بر اساس چهره یا یک اتفاق مهم در زندگی فرد ساخته شده باشد. انواع تابلو های چوبی، دیوارکوب، شنی یا بافتنی را می توانید به عنوان بهترین کادو برای تولد مادران در نظر بگیرید. تابلو هنری دقیقا همان چیزی است که هم تنوع بالایی دارد و هم فردی خوش ذوق مانند مادر قدر آن را می داند.

  • زیورآلات: طلا و جواهر

طلا و جواهر به عنوان کادو تولد برای مادر

همه می دانیم بانوان به طلا و جواهر علاقه مند هستند، اما دلیل این علاقه بالا چیست؟

اولین دلیل آن، حس منحصر به فرد بودنی است که جواهر به خانم ها می دهد. جلب توجهی که یک خانم با استفاده از جواهر و طلا و ست کردن آن با لباس های خود در یک مهمانی می تواند بکند؛ بسیار زیباست. علاوه بر این چیزی مانند طلا که کمیاب است، بسیار قیمتی است و بر اساس تجربه با گذشت زمان از ارزش آن کاسته نمی شود. پس زیبایی و جلب توجه به همراه ایجاد امنیت مالی؛ چی از این بهتر؟

خرید زیورآلاتی مانند دستبند، گوشواره، گردنبند و یا انگشتر طلا برای تولد مادر، کادویی فوق العاده است. برای خرید این گونه کادو ها بهتر است از چند ماه قبل تولد برنامه داشته باشید و بر اساس سلیقه وی، یکی از جواهرات مورد علاقه را تهیه کنید.

  • کیف دستی

کادو تولد برای مادر: کیف دستی

معمولا بانوان برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی خود در کنار کلید، پول و کارت های مهم از کیف دستی استفاده می کنند. خرید کیف دستی بخصوص برای مادرانی که اکثرا بیرون از خانه هستند بسیار کارآمد است. در کنار خرید کیف دستی اگر سایز پای او را هم بدانید و کفش مناسبی را با آن ست کنید که دیگر عالی می شود.

در کنار این موارد می توانید خرید باکس هدیه که معمولا شامل چند کادو در کنار هم مثل کیف دستی، ماگ، دستبند و … با تم یکسان است را در نظر بگیرید.

  • دکوری

دکوری برای تولد مادر

اگر مادرتان مثل مادر من تمام خانه را با وسایل دکوری تزئین کرده است، خرید یک دکوری زیبای دیگر می تواند او را سورپرایز کند. دکوری هایی مانند مجسمه، ظروف دستی، تابلو و … را معمولا مادر ها دوست دارند. چاپ یک عکس مورد علاقه مادر روی تابلو و هدیه آن هم می تواند یکی از بهترین کادو های تولد باشد.

  • لباس، شال و روسری

شال و روسری به عنوان هدیه تولد مادر

پوشاکی مانند لباس، شال و روسری از جمله هدایایی است که اگر فرد به یکی از آن ها نیاز داشته باشد، می تواند او را بسیار خوشحال کند. این کادو بخصوص برای مادران سنتی که دوست دارند از کادو استفاده کنند، جذاب است.

  • لیوان با طرح اختصاصی

هدیه ماگ اختصاصی

لیوان، لباس، دستبند، شال و … با طرح اختصاصی می تواند جزو جذاب ترین کادو هایی باشد که به مادر خود هدیه می دهید. بسیاری از شرکت های چاپ دیجیتال امکان این را به شما می دهند که طرح مورد نظر خود را روی لیوان شیشه ای، ماگ، لباس و … به چاپ برسانید.

  • صنایع دستی

صنایع دستی به عنوان کادو تولد

فکر خرید صنایع دستی به عنوان هدیه برای تولد مادر بسیار جذاب است. صنایع دستی بسیار زیبایی در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. کادو هایی مانند سفال خاتم کاری شده، حصیر بافته شده، ظروف میناکاری شده، بافتنی و … حسابی مادران را خوشحال می کند.

اگر هم دوست دارید باکس هدیه را خود برای مادرتان درست کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت جعبه کادو را مطالعه و ایده های جذاب آن را اجرا کنید.

  • گل و گلدان

هدیه گلدان به عنوان کادو تولد مادر

به دلیل زندگی امروزی داخل آپارتمان های کوچک، اکثر مادران گلخانه ای کوچک در خانه ایجاد کرده اند و برای بعضی گیاهان اهمیت خاصی قائل هستند. گیاهان آپارتمانی با توجه به شرایط نگهداری مناسب مانند نوردهی، کود و آب می توانند سال ها کنار خانواده شما باشند و رشد کنند.

همچنین گلدان های بسیار زیبایی را هم می توانید حضوری از بازار گل و هم بصورت اینترنتی از وبسایت های مختلف سفارش دهید.

  • قاب گوشی

قاب گوشی

اگر مادر شما اهل تکنولوژی هست و می خواهید بهترین کادو تولد ارزان قیمت را برای او خریداری کنید، خرید قاب گوشی با طرح دلخواه می تواند گزینه عالی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)