گاهی خاطرات ما به رنگ گل های بهاری و میوه های تابستانی هستند و گاهی به رنگ غروب سرد پاییز و گرگ و میش صبح یک روز برفی زمستانی. این خاطرات گاهی نیاز دارند تا فریم به فریم با جزئیات حفظ شوند و روزی با یک لبخند به یاد آورده شوند و گاهی نیز یک جایی در قبرستان ذهن قرار گیرند … . همانجایی که آن موجود خیالی که ترکیبی از فیل و دلفین بود و بخش مهمی از شادی ما در کودکی را با خود همراه کرده بود به درون آن پرتاب شد و حتی نام آن نیز یادمان نماند. شاید اینجا یک شرکت چاپ و بسته بندی، “پیکسار” وار بخواهد روزهای زیبای عزیزانمان را برایمان تبدیل به یک برگه فیزیکی کرده، تبریکات فراوان ما را به شکلی خاص به آن ها برساند…! ای بنری که می‌روی به سویش! از جانب من ببوس رویش.

چاپ و بسته بندی چیست؟

دو قلوهای افسانه ای زیادی در دنیا وجود داشته و دارند، از چیپس و ماست گرفته تا ژاوی و اینیستا ولی باور بفرمایید جوری که چاپ و بسته بندی مکمل هم می‌باشند؛ حتی قرمه سبزی و سالاد شیرازی هم مکمل هم نیستند…! صنعت چاپ و بسته بندی از آن صنایعی است که هر وقت بخواهیم فکر کنیم بود و نبودش فرقی ندارد، تنها 7 ثانیه نیاز داریم تا با یادآوری یک کتاب؛ بگوییم واقعا نمی‌شود چاپ و بسته بندی در کار نباشد. بخش مهمی از پیشرفت علم توسط همین دو عنصر و یک ترکیب صورت گرفته است وگرنه چه کسی حاضر بود از روی تک نسخه کتاب حسابان دبیرستان بارها و بارها بنویسد و جیکش هم در نیاید…؟ پر واضح است تمام کاربردهای چاپ و بسته بندی منحصر به پرینت گرفتن نمی‌شود و آنقدر کاربرد پیدا کرده که در یک مقاله جداگانه نیاز است تا فقط نام آن ها برده شود.

شرکت چاپ و بسته بندی

شرکت چاپ و بسته بندی، مجتمعی است که کلیه خدمات چاپ و بسته بندی را انجام می‌دهد و در رفع نیاز هموطنان عزیز می‌کوشد. در یک شرکت چاپ و بسته بندی، خدماتی نظیر چاپ دیجیتال، چاپ آفست، چاپ انواع لیبل، از جمله لیبل پشت چسب دار، چاپ فاکتور، چاپ هولوگرام و … باید ارائه ‌شود. بدیهی است هر چقدر یک شرکت چاپ و بسته بندی خدمات بیشتری ارائه دهد، از جامعیت بیشتری برخوردار بوده است و می‌تواند نام خود را در آسمان این صنعت با درخشش بیشتری حک کند.

بهترین شرکت چاپ و بسته بندی

لیست بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی

شرکت های چاپ و بسته بندی زیادی در نقاط مختلف کشور وجود دارند که هرکدام افتخار همکاری با یکی از شرکت های بزرگ ایرانی را دارند و در تلاش هستند با افزایش دامنه خدمات و همینطور افزایش کیفیت کار خود، گوی رقابت را از آن ها بربایند. نام شرکت هایی که در این لیست قرار گرفته است، همگی جزو بهترین های این حوزه هستند و نه تنها در ایران، بلکه در منطقه غرب آسیا نیز توانسته اند نامی برای خود دست و پا کنند. بنابراین شما با خیال آسوده می‌توانید به آن ها مراجعه کرده و از کیفیت خدمات آن ها بهره مند شوید. در ادامه با بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی ایران آشنا می‌شویم.

1. شرکت چاپ و بسته بندی سیناپویش زرفام (سیناپکینگ)

شرکت چاپ و بسته بندی سیناپوش زرفام (سیناپکینگ) شرکت چاپ و بسته بندی در تهران می‌باشد که در سال 1387، با هدف بالا بردن سطح بسته بندی و چاپ کشور تاسیس شد و توانسته در طی این زمان با یاری از خداوند متعال خدمات با کیفیت و بی نظیری در زمینه انواع چاپ و همچنین انواع بسته بندی ارائه دهد. تمام مراحل چاپ و بسته بندی در این شرکت، از 0 تا 100 و به صورت کامل، یعنی در تمام مراحل سفارش، طراحی، اجرا و تحویل در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار فوق العاده انجام می‌شود. در این 15 سال تجربه در زمینه انواع چاپ و بسته بندی، این شرکت با داشتن تجهیزات پیشرفته و نیروی کار ماهر و متخصص، توانسته نمونه کارهای قوی و همکاری با معتبرترین برندهای ایران عزیز، همچون داریا همراه، گلدیران، مایکروتل و … را به ثبت برساند و نام خود را در رتبه اول بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی قرار دهد و دامنه خدمات خود را به حدی برساند که کمتر شرکتی این حجم از فعالیت را پوشش دهد. از مهمترین مزایای سیناپکینگ، می‌توان به این نکته اشاره کرد که تمامی سفارشات، با دستگاه سلفون کشی حرارتی و واتربیس به بالاترین حد مقاومت دست پیدا می‌کنند تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. در ادامه با خدمات سیناپکینگ بیشتر آشنا می‌شویم.

خدمات سیناپکینگ:

  • انواع چاپ، از جمله چاپ افست، چاپ دیجیتال ، چاپ لترپرس و …
  • چاپ هولوگرام، از جمله هولوگرام دو بعدی، سه بعدی، عمومی و …
  • برچسب اموال، از جمله برچسب اموال طرح دار، طرح دلخواه مشتری، شبرنگ و …
  • چاپ انواع لیبل، از جمله لیبل پشت چسب دار، شیشه ای و …
  • چاپ انواع فاکتور، مانند فاکتور تحریر، رسمی، کاربن لس و …
  • چاپ انواع هاردباکس، از جمله دو تکه، فانتزی، کادوئی و …
  • انواع بسته بندی، مانند بسته بندی دارو و …
  • چاپ اتیکت، مانند اتیکت سیم، کابل و …
  • چاپ برچسب انرژی
  • چاپ پاکت
  • پیکسل
  • بروشور، کاتالوگ و …

آدرس و شماره تماس سیناپویش زرفام

آدرس: تهران – خیابان ظهیر الاسلام – روبروی کوچه فرخ – پلاک ۲۴ – طبقه دوم – واحد ۴

تلفن تماس: 8328 3311  –  8331 3311 –  34278 – 09192434278

آدرس وب سایت: www.sinapacking.com

2. خانه چاپ و گرافیک

خانه چاپ و گرافیک با نزدیک به دو دهه سابقه در زمینه چاپ و انجام دادن انواع کارهای چاپی، یکی از بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی می‌باشد که خدمات گوناگون و متنوعی ارائه می‌دهد. از خدمات خانه چاپ و گرافیک، می‌توان به چاپ دیجیتال، چاپ آفست، چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت اشاره کرد. با مجهز بودن به دستگاه های مجهز، امکان انجام اکثر کارهای چاپی در هر عرض و ابعادی برای خانه چاپ و گرافیک میسر است.

آدرس و شماره تماس خانه چاپ و گرافیک

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان موسوی، پلاک۱۸، واحد ۱۶

تلفن تماس: 02188810360

آدرس وب سایت: www.digichapograph.com

3. شرکت ترام چاپ اصفهان

ترام چاپ اصفهان، یکی از قدیمی ترین شرکت های چاپ و بسته بندی ایران می‌باشد که در سال 1358 در شهر اصفهان تاسیس شد. این شرکت در بسته بندی انواع صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، چای و … دارای نمونه های کارهای بسیار خوبی بوده و توانسته با برندهای بزرگی همکاری داشته باشد. ترام چاپ اصفهان تمام مراحل بسته بندی، از طراحی تا تولید را توسط تیمی مجرب انجام داده و یکی از بهترین های این حوزه می‌باشد.

آدرس و شماره تماس ترام چاپ اصفهان

آدرس: کیلومتر ۵۵ جاده اصفهان-شیراز ، شهرک صنعتی رنگ‌سازان، خیابان پیشتازان، خیابان ترام چاپ، شرکت ترام چاپ

تلفن تماس: 03153999

آدرس وب سایت: www.digichapograph.com

4. مجتمع چاپ نامی نقش

از دیگر شرکت های مطرح چاپ و بسته بندی ایرانی، مجتمع چاپ نامی نقش می‌باشد. این شرکت با تجربه بالا در این زمینه، توانسته به یکی از انتخاب های مناسب برای انجام انواع کارهای چاپی بدل شود. این شرکت پس از دو دهه تلاش دانسته چگونه باید تمامی مراحل طراحی و اجرا را از 0 تا 100 برعهده بگیرد. از خدمات این شرکت می‌توان به چاپ و بسته بندی، چاپ افست، چاپ انواع لیبل و … اشاره کرد که افتخار همکاری با برندهای نام آشنایی همچون نامی نو، فرمند، بیک، مزمز و … خود نشان دهنده کیفیت کار این مجموعه چاپی می‌باشد.

آدرس و شماره تماس نامی نقش

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، کوچه محمودی ، کوچه سالار فاتح ، پلاک 3 ، مجتمع چاپ نامی نقش

تلفن تماس: 02133114363

آدرس وب سایت: www.naminaghshprint.com

5. چاپ و بسته بندی آسان قزوین (آسان پک)

شرکت چاپ و بسته بندی آسان پک در شهریور سال 1387 با تاسیس کارخانه کارتن سازی آغاز به کار نمود. در فاصله زمانی بسیار کوتاهی، چاپخانه افست این مجموعه نیز جهت تولید جعبه های مقوایی آغاز به کار کرد و توانست به مرور زمان، به یکی از بهترین مجموعه های چاپ ایرانی مبدل شود. این شرکت در سال 1398، چاپ لیبل را نیز در دستور کار قرار داد و با ایجاد چاپخانه ای مجهز، توانست بیش از پیش در کار خود پیشرفت کند. این شرکت با همکاری برندهای مطرحی همچون کاله، زر ماکارون، تک ماکارون و … توانسته به انتخابی مطمئن بدل شود. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به کارتن سازی و ساخت جعبه لمینیت اشاره کرد.

آدرس و شماره تماس آسان پک

آدرس دفتر: تهران، خیابان ولی عصر، بعد از پارک ملت، روبروی سازمان مدیریت صنعتی، کوچه پایور، پلاک 2709

تلفن تماس: 02126218212

آدرس وب سایت: www.asanpack.com

6. شرکت ترسیم نگاره مهد پارسیان (ایرانیان پک)

ترسیم نگاره مهد پارسیان که با نام ایرانیان پک شناخته می‌شود، بیشتر تمرکز خود را بر روی بسته بندی و جعبه سازی قرار داده است و توانسته در این کار بسیار قدرتمند نیز ظاهر شود. اکثر برندهای مطرح فست فود، اعم از ساندویچ، پیتزا و سوخاری ها با اعتماد به این مجموعه توانا، توانسته اند به جذابیت غذاهای خوشمزه خود بیفزایند. از دیگر خدمات این مجموعه، می‌توان به طراحی و ساخت تراکت و منو، لیوان، بسته بندی آبمیوه و … اشاره کرد. از نمونه کارهای این شرکت می‌توان به بسته بندی برندهایی مانند کلانا، عطاویچ و … اشاره کرد.

آدرس و شماره تماس ایرانیان پک

آدرس: تهران، میدان فاطمی (جهاد)، خیابان جویبار، کوچه میرهادی غربی، پلاک 30، طبقه‌ی سوم و چهارم

تلفن تماس: 02186052311

آدرس وب سایت: www.iranianpack.com

7. شرکت اوج نیلی فراز (همچاپ)

شرکت همچاپ در سال 1381 به عنوان یک کانون تبلیغاتی با 10 پرسنل تاسیس شد و تا به امروز توانسته به بیش از 150 پرسنل برسد و با استفاده از وسایل بسیار مجهز، یکی از برترین شرکت های چاپ و بسته بندی ایرانی لقب بگیرد. از حرفه ای ترین خدمات چاپی این مجموعه، می‌توان به چاپ دیجیتال کتاب، چاپ کاتالوگ، تراکت، بروشور و لیبل اشاره نمود. انجام بسته بندی، مانند بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی، دارویی و … نیز از دیگر خدمات این مجموعه می‌باشد. این مجموعه توانسته به سبب همکاری با شرکت های بزرگی مانند ایرانسل، بانک آینده، لادن و … بیش از پیش خود را در این حوزه مطرح کند.

آدرس و شماره تماس همچاپ

آدرس: تهران، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بهارستان، بلوار پرفسور هشترودی، میخک 6، پلاک 10

تلفن تماس: 02142204000

آدرس وب سایت: www.hamchap.com

8. شرکت شبکه چاپ

شبکه چاپ، با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه انواع چاپ و بسته بندی، یکی از موفق ترین شرکت های چاپ و بسته بندی در ایران می‌باشد. این شرکت اکثر کارهای چاپی ممکن، مانند چاپ افست، چاپ فاکتور، انواع کارت دعوت و حتی چاپ طلاکوب را در تمام مراحل طراحی تا اجرا انجام می‌دهد. این شرکت همچنین کار طراحی لیبل، کاتالوگ، ست اداری، ساک دستی و لوگو را نیز انجام می‌دهد. البته در وبسایت هایی جداگانه! این شرکت با برندهای مشهوری، مانند های وب، سبز دانه، صبانت و … نیز همکاری داشته است.

آدرس و شماره تماس شبکه چاپ

آدرس: تهران، میدان بهارستان، خیابان ظهیرالاسلام، درویش غربی، پلاک 18، واحد 4

تلفن تماس: 02171333344

آدرس وب سایت: www.shprint.ir

بهترین شرکت چاپ و بسته بندی کدام است؟

بهترین شرکت چاپ و بسته بندی در ایران

در این مقاله ما سعی کردیم تا شما را با بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی ایرانی آشنا کنیم. در اینکه بهترین شرکت چاپ و بسته بندی کدام است؟ شما خود باید با توجه به نیازی که برای کسب و کار خود احساس می‌کنید نتیجه گیری کنید. هرکدام از شرکت های مذکور، دارای تجربه عالی هستند و تخصص بسیار خوبی در این زمینه دارند. برای مثال اگر شما نیاز دارید تا برای کسب و کار خود از هولوگرام استفاده کنید؛ بهترین انتخاب برای چاپ هولوگرام، سیناپکینگ می‌باشد؛ چرا که دیگر شرکت های نام برده شده وارد این حوزه نشده اند. در زمینه بسته بندی و مخصوصا بسته بندی دارو نیز سیناپکینگ دارای تجربه و عملکرد بهتری می‌باشد و نسبت به سایرین عملکرد بهتری دارد. در مجموع، مواردی که ذکر کردیم، تنها راهنمایی هایی برای انتخاب بهتر شما بودند ولی در نهایت، تصمیم گیرنده شما هستید که بخواهید با کدام مجموعه همکاری نمایید.

بهترین شرکت چاپ و بسته بندی

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین شرکت های چاپ و بسته بندی در ایران آشنا کنیم. این مجموعه هایی که نام بردیم، با حساسیت بالایی در میان خیل عظیم مجتمع های چاپ انتخاب شدند. مجتمع چاپ و بسته بندی سیناپکینگ، تقریبا تنها شرکتی است که تمامی انواع چاپ و بسته بندی را انجام می‌دهد و این کار را با بهترین کیفیت ممکن به انجام می‌رساند. اگر شما تجربه ای از همکاری با یک شرکت چاپ و بسته بندی دیگر که در این لیست ذکر نشد دارید و از همکاری با آن ها رضایت داشته اید؛ خوشحال می‌شویم در نظرات اعلام کنید.

4.7/5 - (60 امتیاز)